” Terharu tengok, sayang dia pada Ja.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Bersama Pengasuhnya, Aliza Jadi Perhatian Peminat. Alololo Manjanya Fatima Dengan Ja, Siap Lentok-Lentok Kepala Lagi. Comel Sungguh !!

Sebagaimana kanak-kanak lain, anak Fazura bernama Nur Fatima Aisya juga membesar mengikut tumbesaran yang normal. Anak yang aktif, suka mendengar suara laungan azan dan manja seperti Fazura, itulah Fatima di mata peminat.

Banyak video dan gambar Fatima dikongsikan oleh Fazura di Instagram Fattzuralovelife dan juga di Instastory Fazura sendiri. Salah satu yang dikongsikan Fazura beberapa hari lepas adalah majlis hari lahir pembantunya bernama Aliza.

Dalam video pendek ini kelihatan Fatima sedang diberikan kepada Aliza atau dipanggil Ja oleh Fazura. Fatima yang sejak dari kecil sudah dijaga oleh Ja memang manja dan akrab perhubungan mereka.

Apabila Fatima berada didukungan Ja, terus dipel0knya Ja sambil melent0kkan kepalanya ke bahu Ja. Amb0i Fatima, melt1ng betullah dengan adorable princess ni. Sifat penyayang tu sudah terlihat sama seperti Fazura.

Jom tonton video di bawah :

Coretan Fazura di Instastorynya berkisar tentang pembantunya ini. Untungnya Faz dapat pembantu yang berkhidmat dengan ikhlas sebegini.

Bersorak semua yang ada di situ dengan gelagat manja Fatima. Perkongsian ini telah mendapat perhatian daripada peminat dan antara komen-komen mereka :

” Ala la comel ni, bijak betul la. Siap lent0k lent0k lagi. Tinggi, cantik dan penyayang la Fatima ni.. “

” Comel sangat, so sweet la Fatima nan ayu. Manjanya dia, Fatima is so cute and adorable girl.. “

” Such adorable and lovely girl la Fatima. Terharu tengok, alolo cutenya sayang dia pada ja. Beautiful girl with beautiful heart.. “

” Aww she is such a sweetheart. Manja dan penyayang sangat Fatima ni. Selamat ulangtahun kepada nanny Fatima, Aliza.. “

” Baby Fatima so manja, besar dah Fatima. Nampak tinggi betul Fatima ni. Tak lama lagi berlari la Fatima keliling rumah.. “

” Lovely and sweet Fatima Aisya. Paling win reaction tante belakang tu, happy betul tepuk bila Fatima lovey dovey.. “

” Besar dah Fatima, cerdik lagi. Cepat je Fatima besar, rasa macam baru je semalam Fatima lahir.. “

Rupa seiras daddy tapi bab peranga1 memang c0py paste mommy Fazz. Tentunya Ja juga rasa disayangi oleh keluarga kecil Fazura ini. Apa pun, semoga Fatima membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzurarangers, Bamtahdolly , Tout_est_sur_le_fafafa, Fazura2017

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..