” Daddy pergi toilet sekejap pun dah rindu, memang anak Fazura betul.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Nur Fatima Aisya Mengikut Fattah Amin Ke Tandas Cur1 Perhatian Peminat. Alahai Fatima, Sampai Macam Tu Bergayut Dengan Daddy. Cute Je !!

Anak yang manja dan penuh dengan keletah, Nur Fatima Aisya membesar dengan penuh kasih sayang dan perhatian daripada Fazura dan Fattah Amin. Di usianya yang sudah genap setahun awal Oktober yang lalu, Fatima sudah pandai menyebut beberapa perkataan.

Jika Fattah ada, Fatima pastinya berkepit dengan daddynya ini dan beberapa perkongsian terdahulu daripada Fazura menunjukkan gelagat Fatima ketika bersama Fattah. Katanya Fazura, Fatima tak layan mommy jika daddy ada.

Meninjau akaun Instagram Fattzuralovelife, telah dikongsikan beberapa keping gambar Fatima bersama Fattah Amin. Dengan kapsyen tertulis ‘ daddy please don’t go ‘, Fatima kelihatan memel0k erat kaki Fattah.

Amb0i manja daddy ni, sampai ke tandas pun Fatima mengekori daddy ye. Sampai mendongak kepala memandang daddy Fatima ni. Cara paut daddy tu, macam tak bagi daddy ke mana-mana sahaja Fatima sayang.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gambar-gambar manja Fatima ini telah mendapat hampir 17 ribu tanda suka daripada peminat sejak ia dikongsikan. Ramai juga yang mengusik perangai Fatima sama seperti Fazura. Antara komen-komen peminat :

” Ger4m betul tengok bud4k cute ni. Manja betul dia dengan daddy ye. Fatima oh Fatima, si clingy baby girl.. “

” Ala cutenya fatima, Fatima dh mcm Mommy. daddy gi toilet sekejap pun dh rindu. kemana tump4hnya kuah klu tak ke nasi. comeyy sungguh seketul nilah.. “

” Fatima dan Fazura, daddy pergi toilet pun dah rindu hehe. Memang anak Fazura betul lah Fatima ni.. “

” Anak manja daddy, love tengok clight girl. Ee ger4m mengada-ngada eh dia ni hehe. Comel je getah tu secoet gitu.. “

” Alala clingynya dia, cute sangat Fatima. Manja sangat dengan daddy ni, haih sweet betul. Why la so comel ni.. “

” Haha Fatima, daddy pergi toilet pun rindu. Manjanya Fatima, so cute daddy girlfriend ni. Cin0net jer ikat rambut hehe.. “

” Alolo clingynya dia. Ikut daddy masuk sampai ke tandas ye fatima. Daddy pergi toiler pun rindu, clone mommy 2017.. “

Bak kata peminat, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Muka macam daddy tetapi perang4i manja macam mommy. Apa pun, semoga Fatima membesar dengan sihat selalu dan jadi kebanggaan mommy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..