” Comelnya Aisha, jari tu ee ger4mnya.. ” – Netizen

Gelagat Anak Fasha Sandha, Aisha Amaira Di Dalam Kereta Bersama Aidil Aziz Yang Sangat Ceria. Amb0i Aisha, Seronok Sangat Tengok Tu, Comel !!

Sebut sahaja nama Aisha Amaira, pastinya peminat sudah terbayangkan wajah comel anak kepada Fasha Sandha dan Aidil Aziz ini. Memiliki raut wajah yang lebih iras dengan Aidil, Aisha anak yang periang dan banyak kerenahnya.

Menyambut ulangtahun kelahiran yang pertama Ogos lalu, Aisha seringkali menjadi perhatian peminat setiap kali cerita tentangnya dikongsikan. Meninjau akaun Instagram Aidil, sebuah video baru Aisha telahpun dimuatnaik.

Video pendek ini sehingga kini telahpun ditonton oleh lebih 23 ribu tontonan. Aisha berada di dalam kereta dan duduk di atas riba Aidil. Sudah pandai memberikan pelbagai ekspresi wajah, Aisha memandang ke arah kamera sambil membuat mim1k muka yang mencuit hati.

Apabila Aidil membuat bunyi muzik, pandai sahaja Aisha menggerakkan jari jemarinya mengikut rentak. Ee bud4k kecil ni dengan rambut t0ncetnya memang comel betul. Fly1ng k1ss yang last tu paling mahal.

Jom tonton video di bawah :

Semakin besar, semakin comel si cilik Aisha ini. Ramai juga yang mengatakan wajah Aisha sudah kelihatan seperti kakaknya, Jemyma. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya aisha, jari tu ee ger4mnya. G1g1t kang, dah besar dia. Nampak macam muka kakak dia Jemyma.. “

” Comel dan bijaklah Aisha. Dah nak macam muka kakak dia dah. Umur umur macam ni ger4m la hai. Bila tak ada teringat ingat.. “

” Comelnya Aisha. Alah kemain si kecil ni, mukanya senyumannya gayanya macam Fasha. Manis sangat.. “

” Sukanya ada baby girl, cute dah ada rupa Jemyma. Bijak je eh jari tu gerak gerak macam tu. Ee ger4mnya tengok.. “

” Pandainya baby comel ni. Kembar daddy, senyuman sama hehe. Dah lama tak ada post Aisha, rindu bud4k kecil ni.. “

” Comelnya anak hang, c0py paste sungguh muka Aidil sebijik. Ger4mnya dengan dia, so cute and clever girl.. “

” Alahai aisha jari tu, ger4m je tengok. Manalah ayah tak terhibur, aisha pandai buat ayah gelak. flying k1ss nya, no no nya. super cute tau aisha.. “

Penghibur hati ayah sungguh Aisha ini, tengok senyuman manisnya tu pun boleh buat peminat terhibur. Membesar dengan sihat selalu Aisha dan jadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapa apabila dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aidil Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..