” So sweet lah anak-anak Dato’ Fazley ni, beruntung sungguh.. ” – Netizen

Video Anak-Anak Dato’ Fazley Yaakob Membuat Kej0tan Sempena Meraikan Ulangtahun Perkahwinannya Yang Ke 15 Tahun Bersama Datin Azrene. Wah Bagusnya Anak-Anak Dida Ni, Siap Masak Ala Restoran Lagi !!

Pada perkongsian terdahulu, Dato’ Fazley Yaakob ada berkongsikan video thr0wback majlis perkahwinannya bersama Datin Azrene Ahmad. Bahtera rumahtangga ini sudahpun berusia 15 tahun dan pelbagai on4k dan dur1 dilalui bersama-sama.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Dato’ Fazley, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan kej0tan daripada anak-anak mereka iaitu Farieds, Fieradz, Firudz dan Alayna Selma meraikan hari istimewa mereka ini.

Cerita Dato’ Fazley, anak-anaknya ini bertungkus lumus menyediakan beberapa jenis masakan yang mana merupakan makanan kegemaran Dato’ Fazley dan Datin Azrene. Tidak itu sahaja, anak-anak kecil ini juga turut menyediakan ruang makan di taman rumah mereka.

Tentunya berbunga-bunga hati sang ibu dan ayah apabila diraikan sebegini. Sudah besar anak-anak Dato’ Fazley dan nampaknya masing-masing ada bakat memasak sama seperti dida mereka ini. Layanan tu seperti di restoran sahaja gayanya, bagusnya anak-anak Dida.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Dato’ Fazley ini telah meraih perhatian dan pujian daripada peminat. Kecil-kecil sudah pandai menggembirakan hati Dida dan mama. Antara komen-komen peminat :

” Ini sebaik-baiknya, anak-anak yang meraikan Dida dan mama. Tahniah Dato’ Fazley Yaakob, ada 2000 years roast chicken lagi. Hebat.. “

” Ya Allah, you have such a beautiful children. Happy anniversary both of you. May Allah bless you and your marriage till jannah.. “

” Bahagianya dapat anak-anak yang rajin, alhamdulillah. So sweet lah anak-anak Dato’ Fazley ni, beruntung sungguh.. “

” You guys are so lucky, your kids are adorable. Sweet je hero hero dato’ Fazley ni, hebatnya dia orang sama macam didanya.. “

” Happy anniversary Abang Fazley Yaakob dan Kakak Azrene Ahmad. Oh my, P1 dah besar lah. Apasal i yang seb4k huhu.. “

” This is really amazing present to you both. Seronoknya, rasa bahagiakan bila anak-anak meraikan macam ni.. “

” Aww so sweet anak-anaknya, memang hebat. Hero hero macam ni lah Dato’ Fazley ajar anak-anak dia memasak. Semua pandai buat.. “

” Hebatnya anak-anak Dato’ Fazley, soo good. Untung dato’ dan datin ada anak-anak yang sangat penyayang dan menghargai ibu bapa.. ”

Tentunya sambutan anniversary tahun ini yang paling bermakna untuk Dato’ Fazley dan Datin Azrene. Semoga ikatan perkahwinan ini sentiasa dalam rahmat Allah dan dikurniakan kebahagiaan sehingga ke akhir hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dato’ Fazley Yaakob

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..