” Gaya tidur macam orang besar dah tu.. ” – Netizen

Shuib Sepahtu Kongsi Video Ayash Affan Yang Sedang Lena Tidur Cur1 Perhatian Peminat. Amboi Ayash, 9 Hari Tak Jumpa Daddy Terus Berubah Cara Tidur Yer. Bukan Main Lagi, Style Sangat. Pipi Tu Pun Makin Bamb4m, Comel Sungguh !!

Shuib bersama anak-anaknya, Uwais Alqarni, Dzahira Talita Zahra dan Ariq Matin telahpun pulang ke kediaman mereka selepas 9 hari bercuti di Pulau Langkawi. Tidak dapat membawa Ayash Affan bersama, si kecil ini dijaga oleh ibu Shuib dengan baik.

Meninjau akaun Instagram Shuib Sepahtu, telah dikongsikan satu video baru Ayash yang sedang lena tidur. Luah Shuib di kapsyennya, betapa rindunya Shuib pada Ayash. Gaya tidur Ayash juga diberitahu sudah berbeza walhal baru 9 hari mereka tidak bersama.

Ayash yang membesar dengan sihat dan bamb4m pipinya ini memang sering membuatkan peminat ger4m melihatnya. Sudah pandai memegang selimut dengan hujung jarinya, gaya Ayash tidur sudah seperti bud4k besar lagaknya.

Dengan tangan sebelah diletakkan di pipi, ini namanya tidur tongkat pipi lah Ayash. Nampak ‘seketul’ betul si Ayash ni sampai daddy sendiri pun ger4m melihat Ayash. Senang hati daddy tengok Ayash membesar sebegini.

Jom tonton video di bawah :

Posting oleh Shuib ini telahpun ditonton hampir 350 ribu tontonan sehingga kini. Rata-ratanya ger4m melihat pipi Ayash yang semakin temb4m itu. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya Ayash, pipi tu ger4mnya nak c1um. Pipi dengan dagu tu nak ke mana Ayash haha. Macam gaya abang Matin lah.. “

” Alahai bamb4mnya awak Ayash, leher mana Ayash hehe. Elele comel sangat tidur macam tu. Style sangat lah Ayash.. “

” Comel je gaya tidurnya tu, subhana Allah makin bamb4m Ayash. Gaya tidur dengan pipi tu ee ger4m tengok. Semoga sihat sentiasa Ayash.. “

” Gaya tidur macam orang besar dah tu hehe, ger4mnya bamb4m boy ni. Pipi tu nak pergi mana Ayash sayang.. “

” Alolo gaya tidurnya, comel sangat ger4m tengok. Ayash dah besar lah daddy, ini lah style terbaru, ye tak Ayash hehe. Sampai kena tongkat pipi tu, chubby sangat.. “

” Ger4m tengok gaya tidurnya tu, pipi makin temb4m lah Ayash. Dagu dengan bibir tu comel sangat. Kemain lena tidur Ayash, leng0hlah tangan tu nak tampung pipi hehe.. “

” Amb0i kemain labuh pipi dia. Siap kena ampu guna tangan yer. Tidur sendal pipi tu Ayash hehe. Pipi pau tu ger4m je tengok.. “

Bukan main lagi ye Ayash, dengan pipi temb4m tu tidur pun ada gaya. Tangan tu pun sudah nampak macam roti bun. Apa pun, pastinya Shuib dan anak-anak yang lain seronok dapat kembali bersama dengan Ayash.  Stay safe selalu Shuib dan terus ceria bersama anak-anak tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..