” Dia bis1ng takpe, abang tak boleh haha.. ” – Netizen

Hanis Zalikha Kongsi Video Gelagat Yusuf Iskandar Dan Alisa Aisyah Ketika Berada Dalam Kereta Yang Menghiburkan. Si Abang Suka Bertanya, Si Adik Pula Suka Menyak4t. Meriah Betul !!

Meninjau akaun Instagram Hanis Zalikha, telah dikongsikan satu video pendek yang berdurasi hampir seminit memaparkan gelagat anak-anaknya, Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah ketika mereka dalam perjalanan ke rumah seseorang yang dipanggil Aunty Ana.

Dengan kapsyen pendek tertulis ‘ always fun time with Alisa Aisyah and Yusuf Iskandar ‘, suasana di dalam kereta kedengaran ri0h rendah dengan suara adik dan abang ini. Alisa diletakkan di atas carseat kerusi hadapan manakala Yusuf pula duduk di seat belakang.

Dua anak, pastinya berbeza perang4i dan telatahnya. Yusuf anak yang bijak dan suka berfikir sempat lagi bertanya soalan matematik berkenaan 5 minit bersamaan berapa saat. Alisa seperti biasa menghiburkan hatinya dengan nyanyiannya yang comel.

Apabila Yusuf mula menyanyi dan membuat lirik sendiri, Alisa di hadapan membuat isyarat jari di mulut supaya Yusuf diam. Macam-macam perang4i yang keluar sehingga sampai ke destinasi yang dituju yang membuatkan Hanis sendiri terhibur melihatnya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Yusuf dan Alisa ini telah mendapat lebih 66 ribu likes sejak ia dimuatnaik beberapa jam yang lepas. Antara komen-komen peminat :

” Eii sabar sabar, alo lorr. so clever lah abang Yusuf ni. Okay Yusuf, i will learn and sing thos song from now on.. “

” Aa why so cute. i wonder yusuf tak pen4t ke asik cakap benda yang kena guna 0tak. shooo clever laaa this boy. lirik just be sabar tu best pulak dengar.. “

” Syyhh and not yet send me flying. So much queen in small body. Syyhh tu tak tahan haha. dia bis1ng takpe, abang tak boleh haha.. “

” I’m enjoying this sketsa melody dalam kereta. especially Alisa sh00ing Yusof. Comel sangat dua beradik ni.. “

” Just be sabar, just be patient ee ger4mnya. So funny, Alisa dengan queen controlnya, Yusuf dengan ayat bijaknya. Cute as always.. “

” Just be sabar, just be patient, si abang dah besar sangat dah. Si adik punya jawab not yet tu alahai pandai sangat dia.. “

” Haha Alisa dia shiss abang dia, bukan main lagi. time dia nyanyi takpe pulak. Munc0ng tu ger4m lahai.. “

” Ad0i Alisa membebe1, pastu bila Yusuf bercakap dia pulak sshhh haha. Gar4ng betul bebek sebut not yet dekat abang tu haha.. “

Comel sahaja adik dan abang ini dalam kereta, tanpa gadget pun mereka boleh berhibur dengan cara mereka tersendiri. Semoga Alisa dan Yusuf sentiasa dalam lindungan Allah dan jadi anak yang soleh dan solehah selalu untuk daddy dan mommy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hanis Zalikha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..