” Hari ini genaplah usia Laxiendra Namiraz yang ke 7 tahun.. ” – Bienda

Video Sambutan Hari Lahir Anak Bienda, Laxiendra Namiraz Yang Ke 7 Tahun. Alahai Comel Dan Cantiknya Axien, Macam Mommy Dia Sangat !!

Pastinya ramai yang masih mengingati dengan Nor Razlinda binti Razli atau lebih dikenali sebagai Bienda. Bienda juga merupakan anak kepada penyanyi dangd0t yang terkenal pada era 1990-an, iaitu Sheeda.

Meninjau ke akaun Instagram, Bienda ada memuatnaik beberapa buah video ketika sambutan hari lahir anak perempuannya Laxiendra Namiraz. Mesra dipanggil Axien, Bienda turut menulis ucapan di kapsyen p0sting yang dikongsikan.

Bienda memanjat rasa kesyukuran kerana anak perempuannya sudah pun menginjak ke usia 7 tahun. Bienda turut mendoakan yang baik-baik buat Axien iaitu agar sentiasa dilindungi dan diberkati oleh Allah dalam sepanjang kehidupannya.

Majlis hari lahir Axien diadakan di rumah mereka dengan turut dihadiri oleh ahli keluarga yang lain termasuk ibu Bienda iaitu Sheeda. Majlis tetap meriah dengan pelbagai juadah dan pastinya sebiji kek hari lahir yang bertemakan animasi ‘mermaid ‘.

Jom tonton video di bawah :

Lagi video yang dikongsikan :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan hari lahir buat Axien. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Happy brithday syg semoga di berikan kesihatan yg baik dan jdi anak yg solehah ye. sambut birthday axien kat rumah sentul semalam ke bienda.. “

” Happy birthday exien sygg. semoga mnjadi ank solehah utk mama dan walid. Semoga dibawah rhmt allah selalu dear

” Happy birthday to laxiendra… Semoga membesar menjadi anak solehah buat mama n walid.. sweet girl.. “

” Happy birthday sweet girl.. semoga awak menjadi anak yg solehah dan berjaya dunia akhirat.. dah besar dah dia.. “

” Happy birthday sayang aunty .. yeah aunty ada geng oct birthday la hehe. semoga awk dipanjangkan umur dipermudahkn segala urusan dan dimurahkan rezeki selalu .. “

Sekadar info, Bienda telah mendirikan rumahtangga bersama jejaka pilihan hatinya iaitu Kamarul Zariman Abd Rahman. Perkahwinan mereka dikurniakan dua cahaya mata perempuan iaitu Lavienda Namiraz dan Laxiendra Namiraz.

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut hari lahir buat Laxiendra Namiraz yang ke 7 tahun. Semoga membesar menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan juga di akh1rat. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bienda

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..