” Comel baby Sam ni, brown eyes lagi.. ” – Netizen

Sam Bunkface Kongsi Gambar Bersama Isteri Dan Cahayamata Baru Mereka, Idris. Alahai Comelnya Idris, Bamb4m Dan Bulatnya Mata. Muka Mat Salleh Sangat !!

Sebut sahaja nama Sam Bunkface, pastinya peminat akan terbayangkan wajah kacak yang dimiliki olehnya itu. Setelah hampir 2 tahun menduda, Sam menikahi seorang gadis bernama Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi pada bulan Disember tahun lalu.

Seorang yang jarang berkongsikan perihal peribadi di laman sosial, Sam kini sudahpun memiliki cahayamata hasil perkahwinan tersebut. Untuk rekod, Sam mempunyai seorang anak hasil perkahwinan pertamanya bernama Maleeq.

Hasil tinjauan kami di Instagram Sam, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Sam bersama isteri dan bayinya itu. Menamakan si kecil ini sebagai Idris bin Shamsul Annuar, Sam mengakhiri kapsyennya ini dengan hashtag tertulis Alhamdulillah dan doakan yang baik-baik.

Wajah comel Idris yang bermata bulat ini menarik perhatian ramai peminat. Wah diam-diam sudah ada ahli baru dalam keluarga Sam. Tentunya kehadiran Idris menambahkan lagi kebahagiaan dan kegembiraan mereka sekeluarga.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Sam ini telah mendapat lebih 20 ribu tanda suka daripada peminat. Ramai yang memuji kecomelan wajah Idris dan antara komen-komen mereka :

” Beautiful family, comelnya anak Sam macam mat salleh. Tengok post Sam ni radio pulak tengah pasang lagu Dar4h Muda.. “

” Masya Allah Tabarakallah, Alhamdulillah. Dah ada bunkface, now ada babyface hehe. Tahniah Sam.. “

” Beautiful family, bulatnya baby Idris. May Allah ease everything for you and your family. Aamin.. “

” Assalamualaikum Idris, ger4mnya tengok Idris ni. Mesti hands0me anak Sam ni besar nanti. Pakej betul mata bulat dengan muka mat salleh tu.. “

” Aww Idris is so cute, comel sangat-sangat. Pipi tu bulat montelnya lah Idris, dah macam kuih donat hehe.. “

” Hello Idris bin Shamsul Annuar, comel g1la baby Sam ni. Alhamdulillah dan tahniah Sam dan isteri.. “

” Bulatnya mata Idris brown eyes lagi, montel sangat. ni abang Maleeq gucci geng. Cute sangat Idris, moga sentiasa bahagia Sam sekeluarga.. “

Comel sungguh si Idris ini, mata tu buat ramai peminat ger4m. Gembira melihat kebahagiaan Sam sekarang dan semoga keluarga kecil Sam ini sentiasa dalam lindungan Allah dan Idris membesar menjadi anak yang soleh dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sam Bunkface

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..