” Macam arw4h ayah dia bila berjalan macam tu.. ” – Netizen

Hidayah Kongsi Video Terbaru Anaknya, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Men4ngkap Ikan Cur1 Perhatian Peminat. Gelagat Dan Gaya Hamzah Saling Tak Tump4h Seperti Arw4h Abam Bocey !!

Meninjau ke akaun Instagram milik isteri arw4h Abam Bocey iaitu Siti Nurhidayah, entri terbaru yang dikongsikan oleh Hidayah telah meraih perhatian peminat. Hidayah telah memuatnaik video anaknya, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey.

Video yang berdurasi selama 1 minit ini memaparkan Hamzah sedang mengutip ikan hidup yang berada di atas tanah. Menurut Hidayah, Hamzah sememangnya gemar men4ngkap ikan. Jadi apabila ternampak ikan, pasti akan diambilnya.

Wah, sangat beranilah Hamzah memegang ikan hidup-hidup. Relaks je Hamzah pegang tanpa rasa tak0t atau geli. Hamzah dilihat semakin berisi dan sihat malah ada yang menyatakan wajah dan gayanya saling tidak tump4h seperti arw4h bapanya.

Sekadar info, Hamzah dilahirkan pada Jun 2019 dan kini usia Hamzah sudah lebih dua tahun. Ketika usianya sembilan bulan, Hamzah telah kehil4ngan bapanya yang men1ngg4l dunia ak1bat dem4m panas.

Jom tonton video di bawah :

Ada yang menyatakan gaya Hamzah berjalan seperti arw4h Abam. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen ;

” Macm arw4h ayah dye bjln mcm tu.. Ya Allah cute nye dia semoga sehat² slalu hamzah.. sed1h tengok muka hamzah.. “

” Semakin deb4b nya dia.. comel, ger4m tengok.. semoga hamzah jadi anak yang berjaya di dunia dan di akhir4t.. “

”  Sebijik ikut gaya arw4h ayah dia. berani nyer dia… Alhamdulilah semoga mnbesar dgn bijk Dan sihat Aamiin yarabbal Aalamiin.. “

” Weyh, mata aku je ke nmpk cara dia berjalan pun mcm abam.. Kejap aje dh besar hamzah.. semakin comel.. “

” C0py paste betul arw4h abam.. bagus sensory dia.. dia t4ngkap macam tu jr.. nak bawa pergi mana tu hamzah ..”

” Beraninya awak hamzah, nampak bulat badnnya.. semoga sihat selal serta senantiasa dilindungi oleh Allah swt.. “

“Muka arw4h sebijik.. ger4mnya tengok tangan kecik tu.. macam gitu jer dia pegang ikan.. sado betul lengan hamzah.. macho.. “

Alahai, comel sangat Hamzah. Sekejap sungguh masa berlalu, Hamzah sudah semakin besar.  Semoga Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik serta soleh. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hidayah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..