” Amboi, kemain dia. Enjoy the moment betul.. ” – Netizen

Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Kongsi Video Anaknya Sophea Emelia Bersantai Di Atas Pelampung. Wah, Macam Melayan Perasaan Sangat Tengok Tu, Comel Jer Senyum Tu !!

Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor gemar berkongsi video dan gambar aktiviti anak-anaknya di media sosial. Terbaru, Dr. Sheikh Muszaphar telah berkongsi video salah seorang anak kembarnya, Sophea Emelia yang mencur1 perhatian netizen.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan Emelia sedang berada di dalam sebuah kolam renang dan duduk di atas pelampung. Gaya Emelia yang nampak sangat santai itu membuatkan ramai ger4m melihatnya.

Emelia dilihat sungguh tenang berada di dalam kolam seperti sedang melayan perasaan. Wah, nampak relaks sangat tu Emelia. Menurut Dr Sheikh Muszaphar, Emelia sememangnya gemar berbuat demikian setiap kali diletakkan di dalam kolam.

Apabila wajahnya dirakamkan secara dekat, Emelia mengukir senyuman manisnya. Alahai, comel sangat gaya senyum tu. Perkongsian ini menerima lebih 37 ribu likes buat masa ini sejak ianya dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah menerima pelbagai respon yang ger4m melihat gelagat Emelia. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka ;

” Girl mmg tenang yer Dr? Anak sy 3 boys. Huru h4ra kalau bawak g mana2.. Alololo…mahalnye senyuman Emelia.. “

” Real definition lazy sunday Dr.. I need to rest. D0nt d1sturb.. So cute Emelia.. Terkenang kenang dalam perut mommy ke tu.. “

” The smile at the endd make me smile too.. chilingnya dia.. santai sungguh.. ger4m sungguh la tgk emelia ni.. “

” Manis je dia senyum.. supercute aaa you Emelia. Tibe2 terigt lagu Emelia 4U2C . Haha relax sangat ni emelia.. “

” Amboi kemain dia… enjoy the moment btl.. Hahaha… bukan mainnn.. Tenang is good.. melting, kemain yer dia .. “

” Rileks sgt nih hahaha. Kenapa awk comel sgt emelia.. Dr Halina Jr , saya percaya Dr Halina pun ada rasa nak buat mcm Emelia buat tu, Doc.. “

” Amboi emelia relaks sungguh ya… mahal betul senyuman hehehe.. Dia suke bersantai2.. cair tengok senyuman emelia.. “

Alahai, memang tengok macam gegirl sangat lah Emelia ni. Semoga Sophea Emelia dan juga pasangan kembarnya, Sheikh Eusoff membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh serta solehah. Insyaallah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dr. Sheikh Muszaphar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..