” Comelnya Ayash Affan, seiras betul dengan Shuib.. ” – Netizen

Video Pertama Wajah Anak Bongsu Shuib Sepahtu, Ayash Affan Raih Perhatian Ramai. Alhamdulillah Sihat Ayash, Memang Sebijik Muka Shuib Versi Bamb4m. Comel Sangat !!

Semalam, Shuib ada berkongsikan video membawa anak bongsunya, Ayash Affan untuk medical check up pertama setelah genap sebulan usianya. Shuib juga mended4hkan, Ayash sepatutnya dijangka dilahirkan pada tarikh 30 September mengikut scan awal yang dilakukan oleh doktor.

Seperti yang dijanjikan Shuib semalam, wajah si kecil ini bakal ditunjukkan untuk semua peminat. Meninjau entry terbaru di Instagram Shuib Sepahtu, satu video baru baru dimuatnaik kira-kira setengah jam yang lalu.

Dengan kapsyen tertulis ucapan berbunyi ‘ Assalamualaikum. Nama saya Ayash Affan bin Shahmira’, ucapan terima kasih juga dicoretkan Shuib untuk semua yang mendoakan kesejahteraan Ayash.

Video berdurasi 2 minit ini memaparkan Ayash yang sedang baring di dalam katil bayinya. Sebagaimana yang diberitahu Shuib sebelum ini, wajah Ayash memang mirip dengan wajahnya. Pen1nggalan akhir arw4h Siti Sarah yang pastinya membawa kebahagiaan untuk seluruh keluarga.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Shuib ini telahpun mendapat lebih 20 ribu likes daripada peminat sejak ia dikongsikan. Antara komen-komen peminat :

” Ayash, comelnya. Semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh. Ayash Affan yang sihat dan cute.. “

” Comelnya Ayash Affan, anugerah terindah untuk keluarga Shuib. Semoga Ayash membesar menjadi anak yang soleh. Ayash memang muka daddy sangat.. “

” Hands0me Ayash, Shuib junior betul kan. Semoga Ayash menjadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan daddy.. “

” Masya Allah Allahuakbar, comelnya Ayash dah bamb4m. Indahnya ciptaan Allah, anak soleh. Dah nampak ada iras ibu. Moga yang baik-baik untuk Ayash.. “

” Wsalam ayash, Shuib junior . Comel sangat dia, chubby dah pipi tu. Semoga jadi anak soleh dan dilindungi Allah dunia dan akh1rat Ayash.. “

” Muka baby Ayash serupa betul dengan Shuib. Comel sangat-sangat, dah lama tunggu nak tengok wajah anak soleh ni.. “

” So chubby Ayash, muka seiras betul dengan daddynya. ni Shuib versi temb4m lah, cute sangat. Alhamdulillah, ger4m tengok Ayash comel sangat.. “

Alhamdulillah, Ayash membesar dengan sihat sekali. Penantian peminat untuk melihat wajah kesayangan ramai ini berakh1r sudah. Semoga Ayash sentiasa dalam lindungan Allah dan membesar menjadi anak soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..