” Ad0h betul lah perempuan dengan berangan tak boleh berpis4h haha.. ” – Netizen

Video Anak Perempuan Tomok, Siti Khadijah Melihat Muka Di Hadapan Cermin Buat Peminat Terhibur. Wah Dadija, Comel Sangat Senyum Macam Tu. Kuat Berangan Ni, Haha !!

Kanak-kanak memang banyak ragamnya sepanjang tempoh membesar. Tambahan lagi bagi anak perempuan yang lebih manja sifatnya. Melihat telatah anak yang comel pastinya membuatkan hati kedua ibu bapa gembira dan tersenyum sendiri.

Begitulah juga yang ditunjukkan oleh anak perempuan Tomok, Siti Khadijah. Menerusi akaun Instagram Tomok, satu video baru Khadijah yang asyik melihat wajah sendiri di hadapan cermin dimuatnaik.

Khadijah yang dipakaikan tudung daripada kain lampin bayi tersengih-sengih sambil membuat pelbagai m1mik muka. Jarang untuk melihat si kecil ini senyum kerana kebanyakan gambar dan video Khadijah semuanya mas4m sahaja wajahnya.

Kata orang, perempuan dan cermin tidak dapat dip1sahkan. Dengan jari diletakkan di pipi, Khadijah melent0kkan kepalanya ke kiri dan kanan. Tulis Tomok di kapsyennya, Khadijah suka melihat cermin pula sekarang.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Khadijah ini meraih lebih 100 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Jangan kac4u, saya perasan cantik ni haha.. ” – Ayu Abas

” Oo tengok cermin baru nak senyum ye Dadija haha. Memang cantik, ger4m tengok. Rasa nak cub1t pipi tu.. “

” Ger4m tengok muka sendiri ye Dadija. Comel sangat Dadija ni, macam dibu sebijik. Mesti selalu tengok dibu buat macam tu depan cermin haha.. “

” Another level of Dadija hehe. Dah pakai tudung macam dibu la sayang. Dibu jangan la kac4u. Jarang tau Dadija nak macam ni, selalu ker0t je haha.. “

” Dah namanya gegurl, gitu lah ayah haha. Aunty yang senyum senyum cantik macam dibu cakap bila tengok dadija.. “

” Eh eh pandai dia bergaya. Comel sangat ni Dadija, baru nampak dia senyum. Selalu muka mas4m je.. “

” Ayah ni saya kan gegirl. cermin dengan gegirl memang tak boleh dipis4hkan. Dia cuc0k tang sana, cuc0k tang sini haha.. “

” Perempuan macam tu lah ayah, depan cermin mau senyum-senyum hehe. Amb0i kemain Dadija berangan eh.. “

” Ad0h betul lah perempuan dengan berangan tak boleh berpis4h haha. Gegadis la katakan, dah pandai senyum tengok cermin dadija, comel sangat.. ” 

Bila Khadijah senyum, terlihat c0py paste macam ibunya. Selepas ini, ayah boleh standby beli barang makeup pula untuk Khadijah hehe. Apa pun, Khadijah memang cute dan semoga terus jadi penghibur keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomok

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..