” Suka tengok video ni, tersenyum patik tengok.. ” – Netizen

Video Sambutan Ulangtahun Perkahwinan Duli Yang Maha Mulia Sultan Ibrahim Dan Permaisuri Raja Zarith Sofia Yang Ke 39 Tahun. Alahai Comel Jer Tengok Sultan Mengus1k Permaisuri. Sweet Sangat !!

Pada hari ini, tanggal 22 September 2021 genaplah usia perkahwinan Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Alm4rhum Sultan Iskandar dan Duli Yang Maha Mulia, Permaisuri Raja Zarith Sofia yang ke 39 tahun.

Meninjau akaun Instagram Sultan Ibrahim Official, telah dikongsikan satu video yang memaparkan sambutan untuk Sultan Ibrahim dan Permaisuri Zarith. Kelihatan di atas meja telah disediakan sebiji kek yang dibuat khas untuk majlis istimewa ini.

Kelihatan Tuanku dan permaisuri mem0tong kek ulangtahun mereka ini bersama-sama. Sultan Ibrahim yang sememangnya diketahui seorang yang ceria dan suka menyak4t permaisurinya ini tampak begitu gembira sekali.

Dapat dilihat di dalam video ini, Sultan Ibrahim mengus1k permaisuri Zarith dan memaut erat bahu permaisuri membuatkan permaisuri tersenyum malu. Perkongsian ini juga diulang siar di laman sosial rasmi The Royal Johor kira-kira 3 jam yang lalu.

Jom tonton video di bawah :

Posting ini telahpun merekodkan lebih 10 ribu likes daripada netizen sejak ia dimuatnaik. Rata-ratanya suka melihat kemesraan antara Sultan Ibrahim dan Permaisuri Zarith. Antara komen-komen :

” Happy 39th anniversary Tuanku dan Tuanku Permaisuri. Suka tengok video ni, so sweet Sultan dan permaisuri.. “

” Manisnya my sultan. Happy wedding anniversary Tuanku. tersenyum patik tengok permaisuri tersenyum malu tu. Semoga kekal bahagia hingga ke syurga.. “

” Sweetnya, happy anniversary Tuanku dan Tuanku Permaisuri. Semoga dilindungi Allah swt. Tuanku berdua so sweet.. “

” Comel la permaisuri malu-malu, sweet selalu Sultan dan Permaisuri ni. Happy anniversary, semoga ik4tan suci ini hingga ke jannah.. “

” Happy anniversary so sweet royal couple. Alolo malu pulak permaisuri, patik tengok pun rasa bahagia tengok tuanku dan tuanku permaisuri.. “

” Alhamdulillah for both King and Queen of Johore. So beautiful queen, beautiful moment. Happynya sultan dan permaisuri. Suka sangat tengok.. “

” Comeynya tuanku suka bergurau dan sweet sangat-sangat. Happy anniversary tuanku. Semoga dipanjangkan usia tuanku berdua. Semoga bahagia sampai ke jannah. Amin.. “

Alhamdulillah 39 tahun yang pastinya penuh kebahagiaan untuk Sultan Ibrahim dan Permaisuri Zarith. Semoga ik4tan perkahwinan ini sentiasa dalam rahmat Allah dan Sultan Ibrahim serta Permaisuri Zarith gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sultan Ibrahim Sultan Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..