” Sama cantik macam mom, lawa mata dia.. ” – Netizen

Eira Syazira Muatnaik Gambar Anak Kedua, Ameisya Leann Rose Cur1 Tumpuan Netizen. Cantik Lebih-Lebih Lagi Part Mata Tu. Like Mother Like Daughter !!

Meninjau ke akaun Instagram selebriti Eira Syazira, satu p0sting Eira yang memuatnaik gambar anak keduanya telah mencur1 tumpuan para pengikut akaun Instagramnya. Ameisya Leann Rose kini berusia 4 tahun.

Wajah Ameisya berbeza daripada adik beradiknya yang lain di mana Ameisya banyak mewarisi rupa paras di sebelah bapanya iaitu Azad Jasmin atau Pak Azad. Wah, kecil-kecil dah nampak cantik lah Ameisya ni.

Ada yang menyatakan wajah Ameisya seperti wajah kacuk4n arab dan mat salleh. Ada juga yang menyatakan seperti wajah h1ndustan. Maklumlah Ameisya kan kacuk4n anak mami juga di sebelah bapanya.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 15 ribu likes buat masa ini sejak ianya dimuatnaik. Selain wajah Ameisya yang cantik, mata Ameisya juga turut memuk4u pandangan. Cantik sangat mata dan kening Ameisya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Ramai memuji wajah cantik Ameisya yang dikatakan seperti wajah kacuk4n. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Anak cantikkk.. Muka macam h1ndustan. Nama pun ameisya. Macam amisha patel.. anak mami.. muka sebijik pak azad.. “

” Kenapa comel sangat tu.. Cantik mata.. SubhanAllah. Indahnya ciptaan Allah. Cantik kening.. cantik macam anak arab.. “

” Morning. Cantik mata .. Cantik sungguhhh.. muka mix mommy & daddy…so cute girl.. Mcm anak mat salleh laaa.. “

” Cantiknya.. She’s so g0rgeous.. limited edition. Ke mana tump4hnya cantik eira kalau tidak kepada ameisya so preeety.. “

” Cantikknya. Btl2 mix mom and dady beautiful.. So chantik ameisya gud morning ameisya.. “

” Morning, have a nice day.. Mom, she cantik just like mom.. indahnya ciptaan tuhan.. Pak hamsome mak cantik.. anak-anak comel.. “

” Morning kak eira, eee sama cantik mcm mom .. lawa mata dia.. paling ska tgok anak kak eirasyaziraofficial yg ni so cute mcm anak org h1ndustan.. “

Ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Ameisya mewarisi gabungan wajah kedua ibu dan bapanya. Semoga Ameisya Leann Rose membesar menjadi anak yang baik serta berjaya dalam kehidupan. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eira Syazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..