” Penulis novel Tang1san Bulan Madu la, tak sangka ibu Daiyan.. ” – Netizen

Berkongsi Gambar-Gambar Hari Persaraan Ibunya, Dr Samsiah Mohd Nor, Ramai Tak Sangka Daiyan Anak Novelis Terkenal. Patutlah Anak Pun Berbakat !!

Nama Daiyan Trisha antara pelakon pelapis muda yang sering menjadi sebutan peminat. Selain berlakon, Daiyan juga aktif sebagai penyanyi dan model. Selain itu juga, Daiyan juga berbakat dalam penulisan lirik lagu.

Jarang berkongsi cerita mengenai keluarga dan peribadi, kebanyakan posting pelakon Projek Anchor SPM ini hanya berkisah berkenaan kariernya sahaja. Meninjau entry terbaru Daiyan di akaun Instagramnya, beberapa keping gambar ibunya ini dimuatnaik.

Bersempena hari persaraan ibunya, Dr Samsiah Mohd Nor, Daiyan turut mencoretkan ucapannya untuk ibu tersayang. Selain sebagai pendidik, ibu Daiyan rupanya seorang novelis dan antara novel hebatnya berjudul ‘Tang1san Bulan Madu’.

Tidak hanya hari persaraan, ia juga adalah hari lahir ibu Daiyan. Bersyukur kerana mempunyai ibu yang selalu mendokong kerjaya seninya, Daiyan turut mengucapkan terima kasih untuk ibunya ini atas segala perhatian yang diberikan.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian oleh Daiyan ini telah menarik perhatian peminat dan ramai yang tidak menyangka novelis Samsiah adalah ibu Daiyan. Antara komen-komen mereka :

” Awww Happy birthday beautiful Aunty. Penulis novel tang1san bulan madu la kan. Best cerita tu, saya kumpul semua siri novel ni. Tak sangka ibu Daiyan.. “

” Baru tau novelis Samsiah Mohd Nor tu mummy Daiyan. Sampaikan salam persaraan pada beliau. Novel Tangisan Bulan Madu dan Anom Suraya novel yang berada dalam simpanan saya.. “

” Cikgu BM saya time sekolah kt bangi ni rupenye mak daiyantrisha. Novel cikgu plg i suka tang1san bulan madu.. “

” No wonder daiyan ni pretty. Your mom and dad cute. Happy birthday aunty, semoga sentiasa berkarya selepas ini.. “

” Hebatnya anak beran4k ni. Baru tahu mommy daiyan yang ni. Selamat bersara Dr Samsiah. Tapi jangan bersara dari tulis novel ye.. “

” Patutlah cantik Daiyan Trisha ni, tengok maknya lah tetap nampak muda walaupun umur bersara. Tak sangka novelis favourite kita ni mak daiyan.. “

” Penulis novel kegemaran saya sejak sekolah ni. Tak sangka beliau adalah ibu awak Daiyan. Bertuahnya ada mak camni. mak anak sama lawa.. “

Patutlah Daiyan pandai berbahasa puitis dalam lirik lagunya, bakat diwarisi daripada ibunya. Apa pun, selamat bersara dan selamat ulangtahun kelahiran Dr Samsiah daripada kami di Berita Kopak. Semoga sentiasa berbahagia bersama keluarga tersayang dan success selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daiyan Trisha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..