” Tersenyum-senyum sendiri tengok video diorang, sweet sangat.. ” – Netizen

Video Zizi Kirana Menyakat Suaminya, Yusuf Bahrin Ketika Sesi Photosho0t Buat Peminat Teruja. Alahai Manja Betul Zizi !!

Sedia umum sudah tahu bahawa hari ini penyanyi cantik manis, Zizi Kirana telah selamat bergelar isteri kepada pelakon Yusuf Bahrin. Malah, melihat di laman media sosial pada hari ini, boleh dikatakan rata-ratanya berita mengenai pasangan raja sehari ini.

Kongsi Zizi atau nama sebenarnya, Nur Fazelah Mad Tahil pada media, Zizi dan suaminya hanya berkenalan selama dua bulan dan mereka telah mengikat tali pertunangan secara virtual pada bulan Ogos baru-baru ini.

Meninjau di akaun Instagram Inaijari, telah berkongsi beberapa video yang memaparkan gelagat pasangan pengantin baru ini ketika menjalani sesi photosho0t setelah selesai majlis angkat nikah mereka.

Video tersebut telah diambil menerusi Instagram story milik rakan mereka yang merakamkan gelagat manja penganti baru ini. Perkongsian video-video itu telah menarik perhatian ramai. Ada yang menyatakan bahawa tersenyum melihat pasangn ini saling mengusik antara satu sama lain.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan netizen setelah melihat pasangan raja sehari ini saling menyakat antara satu sama lain. Antara komen-komen menarik adalah :

” Tersenyum-senyum sendiri tengok video dorang. Alhamdulillah akhirnya terjawab sudah status hubungan pasangan ini, selamat pengantin baru.. “

” Comel lah Zizi ni, bertuah si suami dapat isteri pandai mengaji. Semoga hubungan kalian kekal hingga ke syurga.. “

” Haritu Remy ishak buat pompuan broken, skrg ni Yusuf Bahrin pulak buat pompuan semua br0ken.. “

” Si Yusof buat m4lu-m4lu kucing pula bila Zizi nak manja, adoi Yusof respon la sikit, haha cantik betul bidadari Yusof.. “

” Haha mesti Zizi tak perasan dorang ambik video, but so sweet both of u.m. Moga kekal hingga ke jannah.. “

” Zizi kasi rap terus kat suami, terus suami pun dah pandai cakap sabah. Alahai manja rupanya si Zizi ni yer.. “

” Alololo sweetnya bila tengok Zizi try nk menyakat Yusof. Simple je tengok, semp0i n selamba pasangan ni.. “

Alahai baru nak menyak4t manja dengan suami, tak perasan pula ada yang merakam yer Zizi, tapi comel betul tengok pasangan pengantin. Kami dari Berita Kopak turut mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat pengantin baru buat Zizi dan Yusuf, moga ikatan suci ini akan kekal hingga ke syurga.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Inaijari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..