” Hari-hari duk minta Allah murah rezeki, murah sungguh.. ” – Syatilla Melvin

Kongsi Berita Gembira Kepada Umum, Perkongsian Syatilla Melvin Dib4njiri Dengan Ucapan Tahniah. Alhamdulillah, Rezeki Dari Allah. Tahniah Syatilla Dan Sam !!

Siapa tidak kenal akan isteri kepada pelakon popular, Shaheizy Sam iaitu Syatilla Melvin. Sebelum ini pasangan sensasi ini ada berkongsi berita gembira bahawa mereka bakal menerima cahaya mata ketiga mereka.

Namun pada awal bulan April, Syatilla berkongsi berita sed1h bahawa dirinya telah mengalami kegugur0n ketika kandungannya berusia 8 minggu. Kongsi Syatilla lagi, dia mengetahui perkara itu ketika membuat pemeriksaan deg0pan jantung di sebuah klinik.

Terbaru meninjau di akaun Instagram Syatilla, telah berkongsi sekeping gambar dia bersama suaminya. Menerusi gambar tersebut kelihatan Sam memegang alat ujian kehamilan sambil dirinya dipel0k oleh Syatilla.

Tulis Samtilla pada posting, dia memohon doa kepada semua agar kandungannya kali ke- 6 ini dapat bertahan sehingga lahir. Tulis Syatilla lagi, dia sangat bersyukur atas rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepadanya.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Posting yang baru sahaja dimuatnaik oleh Syatilla tersebut telah dib4njiri oleh kata ucapan tahniah oleh followers Instagramnya. Antara kata-kata ucapan tersebut adalah :

” Mashaa allah tabarakallah tahniah kak tilla. Rezeki sungguh, pls take care tau kali ni, jaga makan, jaga semuanya yer.. “

” Syukur, tahniah2. Allah gantikan lagi rezeki tu, semoga segala urusan Tilla hingga bersalin akan dipermudahkan. Tahniah juga buat Sam.. “

” Tengok story smlm dah boleh teka hehe bte tahniah buat Tilla dan Sam. Semoga segalanya dalam keadaan baik.. “

” Alhamdullilah. Syukur Ya Allah. Kami tumpang happy kak Tilla. Tahniah tau dan jaga diri ya kak Tilla.. “

” Woww tahniah, murah rezeki ampa. Aamin, semoga kandungan Tilla sentiasa sihat ya, insyaallah smga segalanya dilindungi Allah.. “

” Congratulations sayanggg, happynya dia. Rezeki yang ditunggu2. Semoga Tilla dan kandungan dalam keadaan sihat selalu.. “

” Alhamdulillah, congrats sis Tilla, semoga dipermudahkan segala urusan sehingga selamat bersalin.. “

Wahh ramai yang mendoakan Syatilla dan kandungannya setiasa sihat. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan tahniah buat Syatilla dan Sam, semoga segala urusan Syatilla akan sentiasa dipermudahkan oleh Allah, insyaallah.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Syatilla Melvin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..