” Ad0h nak makan ke nak bercinta ni Fatima haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Sweet Nur Fatima Aisya Ketika Makan Bersama Daddynya, Fattah Amin. Alahai Fatima, Comel Suap Daddy Makanan. Siap Lent0k Kepala Lagi, Cute Sangat !!

Keluarga kecil selebriti Fattah Amin dan Fazura sememangnya sering menjadi sorotan bukan sahaja media malahan peminat. Tambahan lagi dengan kehadiran permata hati mereka, Nur Fatima Aisya, suasana semakin ceria dengan gelagat si kecil ini.

Meninjau akaun Instagram _Utluvdrama_75, telah diulangsiar satu video khas yang dibuat oleh Fazura sempena ulangtahun kelahiran Fattah. Dengan kapsyen tertulis ‘ Happy Birthday Daddy ‘, gelagat anak dan ayah ini menghiburkan hati ramai.

Kelihatan Fatima yang sedang makan di sebelah Fattah menyuapkan makanan kepada daddynya itu. Amb0i manja sungguh Fatima dengan Fattah, sudahlah rupanya seiras dengan daddy. Memang c0py paste sangat Fatima ini.

Fatima juga memaut lengan Fattah dan melont0kkan kepalanya di lengan daddynya itu. Semakin besar, semakin banyak akal Fatima kesayangan ramai ini. Manalah peminat tidak ger4m melihat telatah cerdiknya itu.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat anak dan ayah ini telah meraih perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Precious moment, alahai lovenya tengok Fatima dengan daddy ni. Ad0h nak makan ke nak bercinta ni Fatima haha. Happy birthday daddy Fatima.. “

” Alala manjanya Fatima dengan daddy. So cute baby Fatima dengan daddy dia, beautiful girl wf lovely daddy.. “

” Happy birthday daddy Fatima. so sweet dia suapkan daddy makan. Lent0k kepala tu yang tak tahan, manja sangat-sangat ni.. “

” Auchh Daddy’s Lovely Girl. Fatima so sweet, sayang betul Fatima dengan daddy ye. Ship ship haha, macam bercinta.. “

” Alolo manjanya Fatima dengan daddy dia. Anak daddy sangat ni. Friendly, manja, suka makan excatly like mommy lah Fatima.. “

” Bertuahnya Fattah dapat Fatima yang comel dah pandai memberikan kasih sayang. Sweet sangat Fatima dengan daddy, manja daddy sangat.. “

” So cute, precious moment. Rasa nk gom0i jer pipi fatima tu. Bersemut tengok daddy dengan little Fatima ni. Muka daddy Fattah, manja mommy Faz.. “

Fatima memang penyayang dan manja sama macam mommynya, Fazura. Bertambah ger4mlah peminat melihat kemanjaan Fatima ini. Apa pun, semoga Fatima sentiasa menjadi anak yang solehah dan membahagiakan hati daddy dan mommy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG _utluvdrama_75, IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..