” Amboi muka last tu pandai ehh Neyney, cheeky sangat.. ” – Netizen

Video Cara Anak Nora Danish, Mohamed Neqayl Memujuk Daddynya, Nedim Nazri Untuk Bermain Pasir Mencuit Hati Ramai. Pandai Betul Neyney Berlakon Yer, Haha. Comel Sungguh !!

Setelah mendirikan rumah tangga kali kedua, pelakon cantik Nora Danish dan pasangannya iaitu Nedim Nazri telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Mohamed Neqayl Nedim yang kini telah pun berusia 3 tahun.

Nora mahupun suaminya sering berkongsi video mengenai gelagat anak mereka ini. Malah ada sahaja perkongsian mengenai Mohamed Neqayl atau lebih mesra dengan panggilan Neyney ini pasti mencur1 perhatian ramai.

Meninjau di akaun Instagram milik Nedim, telah berkongsi satu video terbaru mengenai Neyney. Menerusi video itu, Neyney sedang memuj0k daddynya untuk bermain pasir. Kedengaran pada awal video, Nora telah menyuruh Neyney memuj0k daddynya untuk memberikan keizinan tersebut.

Gaya muka Neyney yang meminta simpat1 kepada daddynya untuk bermain pasir sangat mencu1t hati. Ada yang menyatakan bahawa Neyney memang seorang budak yang bijak kerana telah berjaya memuj0k daddynya dengan membuat muka kesi4nnya itu.

Jom tonton video gelagat Neyney di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang menyatakan begitu terhibur melihat gelagat Neyney dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Amboiii muka last tu pandai ehh Neyney, cheeky sangat ni hahaha. Memang betul cakap daddy, memang anak pelakon betul ni.. “

” Hahaha bijak lah Neyney, acik dengar pun cair suara Neyney ni. Last tu muka memang happy betul dapat main pasir.. “

” Sweeetnyyaaaa cara dia puj0k daddy. Bijak betul anak Nora Danish ni, tak padan dengan usia dia sekarang, hehe.. “

” Ya Allahhhhh senyuman Neyney tu memang mahal betul lah, hahha tergoda tengok cara dia pujuk tu, heheeee handsome boy.. “

” Haahahahaa kesian dia. Terus senyum lepas dengan “okay la boleh la” . Isshhh ger4m betul budak kecil, comey sangatttt.. “

” Pandai Neyney bodek daddy yer sayang, hahaha terus cair si daddy pun dengar ayat anak tu, semuanya boleh terus, alahai.. “

” Last tu, dia pun senyum sampai ke telinga. Boleh jadi pelakon macam mummy dia nanti, bijak dan comel Neyeny ni.. “

Fuhh memang ca1r betul tengok Neyney punya penangan puj0k rayu dia, comel sangat. Perkongsian Nedim itu sekadar berkongsi gelagat anaknya buat tontonan umum. Apa-apa pun, semoga Neyney terus membesar menjadi anak yang bijak dan baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Nedim Nazri, Nora Danish

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..