” Besar muka macam Akim, masa kecik muka Stacy.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Stacy Anam Dan Akim Ahmad, Eshaal Yang Telah Berusia 4 Tahun. Makin Comel Dan Cantiklah Eshaal. Bila Dengan M0mmy, Nampak Macam Kakak Dan Adik Jer !!

Eshaal merupakan cahaya mata kepada pasangan selebriti, Stacy Anam dan Akim Ahmad. Eshaal yang dilahirkan pada tahun 2017 kini sudah pun berusia 4 tahun. Untuk makluman, Eshaal juga mempunyai akaun Instagramnya sendiri dengan nama Beyshal.

Mengintai ke akaun Instagram Stacy, satu p0sting Stacy yang memaparkan gambarnya bersama Eshaal telah meraih perhatian peminat. Bukan sahaja gambarnya malah kapsyennya juga turut mencur1 perhatian.

Stacy menyatakan Eshaal gemar mengajaknya bermain dengan menjadikannya sebagai anak manakala Eshaal menjadi ibu. Hal ini membuatkan Stacy bergur4u dengan menyatakan ingin memberikan adik buat Eshaal.

Maklumlah Eshaal semakin membesar, pastinya dia memerlukan kawan untuk bermain selain dari kakaknya, Beyya. Selain itu, ada juga menyatakan wajah Eshaal seiras dengan bapanya dan semakin comel dan cantik.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian di akaun Instagram Eshaal :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ramai peminat yang bersetuju dan mencadangkan agar Stacy ‘ memberikan’  adik untuk Eshaal. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Makin cantik ishal ni… Tk macam mami macam kakak adik.. Sumandak dusun juga kan.. comelnya ishal.. “

” Haha adik baru . Smoga cepat2 mudahan.. Baru mau menguap c eshal ngam2 kena ambi gambar.. Sokong, Bg adik.. “

”  Bagi adik klu berani bah Stacy. Besar muka akim pula. Masa kecik muka stacy dan nenek dia.. “

” Habis la kau ishai.. di kasih la kau adek hahaha, Selalu prgi cerewet lbh tu mmg tanda2 ade adik da tu dlm perot.. “

Yeay, eshaal sabar nanti dapat adik baru.. kasi dia adik lelaki, kita tengok macam mana si akimahmad handle babyboy.. “

” Hahahahaha bagi dia adik satu kali tengok.. Senyum sikit isyal.. minta adik suda tu.. Nah jd kakak ishai suda nde dia nanti .. “

” Stacy maintain saja muka awet muda.. Hint ka tu mamy eshai.. eshai bakal ada adik.. Habis h1lang saham dia kak stacyanam dpt adik baru nanti .. “

Nampaknya ramai peminat tidak sabar untuk melihat Eshaal mempunyai adik pula. Kalau ada rezeki apa salahnya kan. Pastinya adik Eshaal nanti akan secomel Eshaal juga. Semoga Eshaal membesar menjadi anak yang baik dan berjaya kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Beyshal, Stacy Anam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..