” Mula-mula tengok kelakar, tapi bila dengar last tu sed1h lah.. ” – Netizen

Video Shuib Sepahtu Surpr1sekan Ibunya Dengan Membuat ‘Video Call’ Bersama Remy Ishak. Part Ibu Shuib Teruja Tu Kelakar, Tapi Kata-Kata Akhir Daripada Remy Buat Ramai Seb4k !!

Ramai yang tahu bahawa semalam, pelakon pujaan hati Malaya, Remy Ishak telah selamat mendirikan rumah tangga bersama gadis pilihan hatinya iaitu Ezza Yusof. Malah majlis pernikahan pasangan ini turut mendapat liputan yang meluas daripada media-media tanah air.

Meninjau di akaun Instagram pelawak terkenal Shuib Sepahtu, telah berkongsi satu video terbaru yang memaparkan dia telah membuat satu kej0tan istimewa buat ibunya iaitu dengan membuatĀ  ‘video call’ bersama Remy Ishak.

Kelihatan pada video yang dikongsikan oleh Shuib itu, Shuib telah membawa telefonnya ke ruang dapur di mana ibunya ketika itu sedang memasak. Reaksi ibu Shuib setelah melihat wajah Remy pada telefon buatkan dirinya begitu teruja.

Ibu Shuib telah memberikan ucapan selamat pengantin baru kepada Remy, malah dia juga meluahkan perasaan yang dia sangat meminati Remy. Di akhir video, ibu Shuib sempat memberikan sedikit nasihat kepada Remy yang baru sahaja bergelar suami.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen pada awalnya terhibur melihat reaksi ibu Shuib setelah dapat bersemb4ng dengan Remy. Namun menonton pada akhir video tersebut buat ramai yang menjadi seb4k. Antara komen-komen daripada netizen :

” Mula tgk kelakar la mak Shuib ni, pastu bila dgr kata2 last dr Remy sed1hnyaaa. Alfatihah (dibaca) utk arw4h Siti Sarah.. “

” Comel je sgt mak-mak doakan Remy smg bahagia smpi jannah. Tapi memang seb4k dengar part last tu.. “

” Ingatkan kita jer heartbr0ken rupanya auty pun sama yer. Tahniah Remy, semoga kekal hingga ke syurga.. “

” Nasihat dan doa seorang ibu buat seorang anak yg amat diminatinya. Semoga Shuib dan ibunya juga tabah.. “

” Sed1h sangat lah, haha lawak dengar mak Shuib cakap, Shuib pun mengekek ketawa. Huhu dalam kelakar, adanya sed1h video ni.. “

” Makcik tqqq sebab wakil seluruh kaum wanita yg tgh sed1h ni, haha g4ra-g4ra Remy dah jadi suami orang.. “

” Seronok makcik dapat bercakap dengan Remy, kite pun turut ketawa. Pandai Shuib hiburkan ibunya.. “

Alahai happy betul ibu Shuib dapat tengok dan bercakap dengan Remy dalam telefon tu. Apa-apa pun, tahniah diucapkan kepada Remy dan isteri, semoga ikatan yang baru dibina ini akan kekal hingga ke syurga.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Shuib Sepahtu, Remy Ishak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..