” Muka baru bangun tidur pun cantik.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Tanpa Sebarang Solekan, Wajah Bella Astillah Raih Perhatian Ramai. Natural Beauty Dan Nampak Lebih Muda. Eh, Macam Bud4k Sekolah Pula !!

Meninjau ke akaun Instagram Bella Astillah, sekeping gambarnya tanpa sebarang solekan telah dikongsikan. Perkongsiannya itu telah meraih perhatian para pengikut Instagramnnya kerana kulit wajah Bella yang mulus.

Ada yang menyatakan wajah Bella sememangnya memiliki kecantikan semulajadi kerana tetap cantik walaupun tidak disolek. Bella juga nampak muda dari usia dengan wajah begini. Ehh, sekali imbas macam pelajar sekolah.

Bella antara selebriti yang berani berkongsi wajah tanpa solekan. Walaupun gaya rambutnya yang tidak terurus namun Bella tetap nampak cantik. Ramai memuji kulit wajah Bella yang licin tanpa sebarang jerawat.

Ramai wanita sememangnya mengidam kulit wajah yang mulus sebegini. Tidak dinafikan Bella seorang wanita yang cantik dan wajah Bella juga pernah disamakan dengan Dato Seri Siti Nurhaliza kerana dilihat seiras ketika zaman muda Dato Siti.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini menerima lebih 130 komen buat masa ini sejak ia dikongsikan. Majoritinya memuji wajah cantik Bella :

” Sy confirm ni mesti bangun ja trus selfie, blm cuci muka lg.. tau btl tu muka .. sbb ai pn cenggitu.. Cantiknya kulit bella.. “

” Morning bella. Cantik kulit Bella.. natural beauty.. Memang Bella yg manis.. Baru betul i woke up like this .. cantik sangat.. “

” Without makeup pun cantik.. macam bud4k sekolah.. Sis…form brp ni? Mcm bud4k sekolah je.. Salam Jumaat. You are so beautiful.. “

” Morning pretty, Cantiknyaaa bare face.. sebelum basuh muka, selfie dulu.. nice skin looks Natural beauty.. “

” Cantik bhaaa original beauty.. cantik tanpa make up.. Ni baru betul ‘I woke up like this’ .. macam umur 18 tahun.. “

” Muka baru bangun tido pun cantik , kita ni bangun pagi muka mcm kuali.. Tak mekap terus nampak mcm bud4k sekolah.. “

” Bella… Ini wajah asli mu tetap cantik syng walau pun tanpa solek. Macam muka bud4k2 kau nung comelll bah mamma budak ni.. “

Walaupun sudah memiliki dua orang chaya mata, wajah Bella yang ‘ baby face’ membuatkan Bella nampak muda dari usia. Semoga Bella Astillah terus berjaya dalam karier seni dan sentiasa bahagia bersama keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bella Astillah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..