” Comelnya awak, kecil-kecil dah pandai berlakon.. ” – Netizen

Video Shariq Gabriel Dengan M1mik Muka Manja Apabila Dibelai Ibunya, Emma Maembong Buat Ramai Ger4m. Part Tersenyum Tu Comel Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram Shariq Gabriel, satu video terbaru Shariq telah dikongsikan. Menurut Emma, Shariq tidak begitu sihat kerana mengal4mi dem4m. Menurut Emma, Shariq juga amat manja apabila dia tidak sihat.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan Shariq sedang baring sambil Emma mengos0k gos0k badan Shariq. Sememangnya anak kecil apabila tidak sihat akan lebih manja dan memerlukan perhatian yang lebih.

Gelagat Shariq yang begitu manja dengan mim1k mukanya yang agak mengada-ngada telah mencur1 tumpuan netizen. Sesekali dapat dilihat Shariq tersenyum. Maklumlah mesti seronok dibelai oleh mummy kan.

Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 22 ribu likes dan 190 komen buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Shariq sememangnya seorang bayi yang comel. Lihatlah mummy dan daddy Shariq yang cantik dan handsome.

Jom tonton video di bawah :

Ada yang memberi cadangan kepada Emma untuk merawat demam Shariq agar cepat semb0h. Antara komen-komen yang diberikan :

” Behavenya walaupun tak sihat… alahai si4nnn arshan… get well soon hensam boy.. kecik kcik dah pandai berlakon.. “

” Dem4m pun masih comel.. so cute.. memang ikut mamanya.. Get well soon sayang. try to give him sponge to do kurangkan dem4m sis.. “

” Moga cepat sembuh Arshan, Cian dia dem4m.. Dem4m nak tambah akal ni sayang aunty ni.. makan ubat yer.. “

” Sho cute.. cepat sembuh ya cemboy.. tampal cool feverr dekat dada shariqgabriel tapi bahagian belakang…. Bawah pada tengkok la camtu.. “

” So handsome.. Smga cpat smbuh ncem boy.. comel dan pandai.. ee ger4m lah.. muka manja sangat.. “

” Comelnye awakk.. semoga cepat² sembuh encem boi. Semoga baby Arshan cepat sihat..aamiin.. if masih tak okey,bawak dia pegi hospital yea.. “

” Semuga cepat sembuh little prince.. ksian beby. dem4m jgk ye. Ger4m tgok . G1git Kang. Comel sangat.. “

Alahai, walaupun demam wajah Shariq tetap comel dan ramai yang ger4m melihatnya. Kami di Berita Kopak mengharapkan agar Shariq Gabriel segera sembuh daripada dem4m dan kembali ceria seperti selalu. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel, Emma Maembong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..