” Wow, so country lah your voice, 0tai masih berb1sa.. ” – Netizen

Video Kazar Saisi Menyanyikan Lagu Inggeris Raih Pujian Ramai Peminat. Wah, Masih Mantap Lagi Suara. Ini Baru Betul 0tai Masih Berb1sa !!

Sebut sahaja nama Kazar Saisi, pastinya ramai yang akan mengenalinya. Kazar dahulunya amat popular sebagai penyanyi kini lebih cenderung ke arah lakonan dan juga sesekali menjadi pelawak. Kazar sememangnya seorang yang begitu berbakat dalam industri seni.

Meninjau ke akaun Instagram, satu p0sting terbaru Kazar telah meraih perhatian para pengikut laman Instagramnya. Kazar telah memuatnaik sebuah video nyanyiannya yang walaupun hanya berdurasi 50 saat tetapi telah mencur1 perhatian ramai peminatnya.

Kazar menyanyikan sebuah lagu Inggeris dan suaranya didengar amat sesuai dengan lagu yang dinyanyikan kerana seperti suara seorang penyanyi ‘country‘. Ramai memuji Kazar dengan menggelarkannya sebagai seorang 0tai yang masih berb1sa.

Malah ramai yang meminta agar Kazar terus berkongsi video nyanyian dengan membenarkan mereka meminta lagu kegemaran mereka untuk dinyanyikam oleh Kazar. Wah, memang masih mantap dan padu lah suara Kazar.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah menerima lebih 130 komen buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen yang diberikan :

” Fuyooo yop dh perform aaaahhhh, stay safe abgku.. Sorry seems to be the h4rdest word satu bang.. steady bang.. “

” Pergh.. lefty. suara emas.. mkn ape suara sedap? Tempoyak derian bkt g4ntang ker? membvru impian satu kali bang.. “

Perghh suara sebijik mcm kazar membvru impian. padu.. Boleh tahan sedap suara.. tiap waktu terluang satu kali bang kazar.. “

” Sedap suara bang.. Pakai p0liden tebal sikit.. kang terkelu4r geraham… pehhh mcm country singer.. best.. Semoga abg sihat selalu.. “

” Wowww.. so country la your voice.. 0tai masih berb1sa.. Alamakk yop kazar35 udoh ghase, cm duduk kdai kopi Kob0i.. “

Pergh bang sedap melodi n tone abg.. Terbaik bang.. Subhanallah, talented. Membvru impian please .. sedap sangat suara.. “

” Mantap pak abu. Ni baru betul betul 0tai masih berb1sa.. Nak request lagu boleh.. Padu sungguh suara.. Legend.. “

Walaupun sudah lama Kazar men1ngg4lkan dunia nyanyiannya, namun suara Kazar masih mantap dan padu seperti dahulu. Semoga Kazar Saisi sentiasa berjaya dalam kerjayanya di industri seni tanah air.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kazar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..