” Comelnya dia, terj0get-j0get makan.. ” – Netizen

Video Sambutan Hari Lahir Anak Erynne Erynna, Medinah Yang Ke 1 Tahun. Alahai, Sukanya Dia Siap J0get-J0get Lagi. Comel Lah Gelagat Medinah !!

Semalam pelakon Erynne Erynna telah mengadakan sambutan hari lahir buat puteri kesayangannya, Medinah. Tahun ini genaplah usia Medinah satu tahun dan sambutan yang diadakan hanya secara kecil-kecilan bersama keluarga kecilnya.

Meninjau ke akaun Instagram, Erynne telah memuatnaik sebuah video ketika sambutan hari lahir Medinah. Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan pelbagai gelagat Medinah ketika sambutan tersebut diadakan.

Sudah pasti, apa yang perlu ada ketika menyambut hari lahir ialah sebiji kek. Walaupun hanya secara ringkas namun ianya tetap meriah. Medinah juga nampak gembira dan banyak menerima hadiah permainan. Wah, seronoknya Medinah yer.

,JIka dilihat wajah Medinah ini saling tidak tump4h seperti wajah Erynne. Jika anda pernah melihat wajah Erynne ketika kecil, akan nampak wajahnya seiras dengan wajah Medinah. Terasa sekejap sungguh masa berlalu dan diam tak diam Medinah sudah berusia 1 tahun.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan hari lahir dan doa yang baik buat Medinah. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Aaw. So cute.. Happy birthday little princess. Be a good girl to mommy and daddy okay..  semoga makin comel dan cantik.. “

” Happy Birthday anak Om pawi. ILoveyou medinah..  semoga membesar dengan sihat & cergas & menjadi anak yang solehah.. “

” Happy Birthday Medinah! I wish you all the happiness in the world love.. Comel baby awak, mummy pun comel.. “

” Happy birtdy medinah semoga mnjd anak yg soleha amin.. Omg.. cptnya dah setahun. Penyejuk mata dan hati mommy n daddy. Aamiin.. “

” Happy birthday dear Medinah syg. Arghhhh so cute. Mommy pun cute.. Semoga jadi anak yg mbanggakan mommy daddy awak.. “

” Aaa yayyy happy 1 year sweetie may you grow up beautifully.. Doakan aunty pun dapat zuriat comel macam Medinah.. “

” Selamat hari lahir baby Medinah semoga mewarisi keanggunan mommy you dan dirahmati Allah .. Comey nye dia, terjo0get-j0get makan.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 1 tahun buat Medinah. Semoga membesar dengan sihat, dilindungi oleh Allah SWT dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erynne Erynna

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..