” Tak dengar cakap sangat, terkeluar bawang dari lesung, haha.. ” – Netizen

Video Nadia Annuar Bersama Ibunya, Kak Ton Sedang Membuat Somtam Buat Ramai Terhibur. Sampai Berebut Lesung, Comel Anak Beran4k Ni Menyak4t Satu Sama Lain !!

Siapa tidak kenal ahli perniagaan kosmetik iaitu Zaiton Hassan atau Kak Ton yang popular dengan tagline nya ‘ Comel Tak Kak Ton ‘. Malah tagline oleh Kak Ton itu juga sering menjadi ikutan peminat-peminatnya.

Meninjau di akaun Instagram, Kak Ton telah memuatnaik sebuah video thr0wback. Video tersebut memaparkan dia bersama anak perempuannya yang juga pengacara televisyen terkenal iaitu Nadia Annuar.

Dalam video tersebut kelihatan Kak Ton bersama Nadia sedang membuat somtam (makanan Thailand). Namun video itu telah menjadi kelakar apabila melihat gelagat dua beran4k ini saling berebut untuk menumb0k bahan yang ada di dalam les0ng itu.

Selain itu, kongsi Kak Ton pada posting nya, dia merindukan Nadia yang sudah lama  tidak berjumpa kerana keadaan sekarang tidak mengizinkan oleh sebab wab4k cov1d. Hingga kini, perkongsian video itu telah ditonton lebih 17 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat telatah Nadia yang suka meny4kat Kak Ton dalam video tersebut. Antara komen-komen netizen adalah :

” Itulah keteg4qqq lagi cakap mummy sampai terkeluar haaa. Alahai suka tgk Nadia bergurau dengan mommy dia.. “

” Haha lawak lah tengok anak beran4k ni law4n bereb0t lesung, last-last mummy juga yang menang, hehe.. “

” Hahhaha. Comel kaknad, dah kena d4ulat dengan mummy, sampai terbang bawang tu. Kak Ton rindu sangat ye kat Nadia, kesi4n mummy.. “

” Gan4s sangat ni anak mummy. InsyaAllah nanti boleh jumpa ye, doakan smga semuanya kembali pulih seperti sedia kala.. “

Untuk makluman, Kak Ton turut mempunyai 4 lagi cahaya mata dan anak bongsunya, Harris Annuar merupakan seorang pelakon yang bakatnya dicungk1l setelah memenangi tempat ketiga dalam pertandingan pencarian Hero Remaja pada tahun 2017.

Alahai rupanya Kak Ton rindu anaknya, sabar ya Kak Ton, Insyaallah semoga nanti Kak Ton dapat bertemu Nadia dan boleh memasak masakan kegemaran Nadia. Apa-apa pun, comel tengok video Kak Ton dan Nadia ni, menghiburkan.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Dr Zaiton Hassan, Nadia Annuar, Harris Annuar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..