” Tudia tangan paha dia, macam roti bun.. ” – Netizen

Datin Lisa Surihani Kongsi Video ‘Kac4u’ Anak Kecilnya, Yunos Laith Sedang Tidur. Namun Ramai Yang Ger4m Melihat Yunos. B4mb4mnya Baby !!

Sedia umum tahu bahawa, pelakon Datin Lisa Surihani telah selamat melahirkan anak ketiganya pada bulan lalu. Perkongsian berita gembira itu telah dikongsikan oleh Datin Lisa di akaun Instagram miliknya.

Paling istimewa, kelahiran anak pada kali ini telah berkongsi tarikh lahir dengan bapanya, Datuk Yusry. Setelah seminggu dilahirkan, Lisa dan Yusry telah berkongsi nama dan gambar wajah anak mereka buat tatapan umum.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Lisa, telah berkongsi satu video yang memaparkan dia sedang ‘kac4u’ Yunos sedang tidur. Tulis Lisa pada posting, apabila dirinya tidak tahu bermain aplikasi TikT0k dan Reels, dia terp4ksa menyanyi sendiri untuk lagu latar belakang videonya itu.

Perkongsian video oleh Lisa itu juga telah mencur1 perhatian ramai. Amboi, sampai peminat menyatakan bahawa melihat paha dan tangan Yunos dalam video tersebut seperti melihat roti bun. Alahai b4mb4m betul Yunos sekarang.

Tonton video tersebut di bawah iniĀ  :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat perkongsian video oleh Lisa SurihaniĀ  dan memuji kecomelan Yunos. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Tudia tangan paha dia, macam roti bun. Ishhh ger4m lah tengok. Bagus betul tido ja Yunos wlpn mummy g4nggu.. “

” Comelnya Yunos, kejap dah besar. Sihat betul ni gayanya. Hehe Datin menyanyi sendri pun sedap.. “

” Same lah, sy pun tak ada tikt0k, huhu. Adakah kita ketinggalan dah Lisa, hehe. Semoga Yunos sentiasa sihat.. “

” Ger4mnyaaa. Sy pn suka buat mcmni kt anak, hahaha igtkan sy sorang jeĀ  taktau Tik t0k tu, hehe.. “

” MashaAllah ger4m kita dibuatnya tengok video ni. Pls nanti share lagi Lisa video Yunos, tak puas tengok.. “

” Manual reels ni, haha. Tak pe, sedap juga suara tu. Memang best kac4u anak tengh tidur macam ni.. ‘

” MasyaAllah, seriusss ger4m lah tengok Datin Lisa pegang paha dan tangan tu, nyum2, tibe2 lapar roti, haha.. “

Ramai betul yang ‘ger4m’ dengan baby Yunos ni, hehe comel je tidur, nyenyak pula tu walaupun kena g4nggu dengan mommy. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga baby Yunos membesar dengan sihat selalu, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Lisa Surihani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..