” Little ny4wa.. ” – Izara Aishah

Wajah Terkini Anak Izara Aishah, Irisa Alaia. Alahai, Makin Besar Makin Comel. Cantik Mata Alaia, Bulu Mata Lent1k Lah !!

Irisa Alaia merupakan permata hati selebriti, Izara Aishah bersama dengan pasangan hidupnya, Muhammad Adib Khalid. Alaia dilahirkan pada April tahun lalu dan kini usia Alaia sudah pun melebihi 1 tahun.

Meninjau ke akaun Instagram, Izara telah memuatnaik dua keping gambar terbaru puterinya ini. Izara jarang berkongsi gambar Alaia di media sosial seperti kebanyakan selebriti lain. Malah Alaia juga tidak mempunyai akaun Instagram khas buat anaknya itu.

Dua keping gambar yang dikongsikan memaparkan wajah Alaia secara close-up dengan kapsyen ‘ Little ny4wa ‘ . Nampak semakin besar sudah Alaia. Cantik sungguh mata Alaia dengan buku matanya yang lent1k.

Walau bagaimana pun, Izara telah menutup ruangan komen untuk p0sting tersebut. Sehingga kini p0sting ini telah mendapat lebih 20 ribu jumlah tontonan dan juga likes sejak ia dimuatnaik. Pastinya ramai yang ger4m melihat wajah comel Alaia.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. ) 

Untuk rekod, Izara telah berkahwin dengan Adib Khalid yang merupakan anak tiri kepada penyanyi nombor satu negara, Dato Seri Siti Nurhaliza. Pasangan ini telah menimang cahaya mata selepas tiga tahun mereka mendirikan rumahtangga.

Bak kata pepatah, ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Alaia mewarisi kecantikan ibunya, Izara. Semoga Irisa Alaia membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Izara Aishah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..