” Sump4h aku tak sangka last sekali jadi macam tu, haha.. ” – Netizen

Video Parodi MeleT0P ‘ Durian Udang Merah’ Lakonan Bell Ngasri Buat Ramai Berdek4h Ketawa. Part Rambut Tu Paling Win !!

Pelakon Bell Ngasri kini sememangnya nama yang sering mendapat perhatian dan diminati ramai. Malah sejak di usia kanak-kanak lagi, Bell dikenali sebagai pelakon kanak-kanak yang mempunyai bakat yang besar. Maka tak hairanlah, hingga kini boleh dikatakan semua lakonan Bell pasti mendapat pujian.

Meninjau di akaun Instagram, Bell ada memuatnaik satu video parodi MeleT0P yang berkisahkan tentang ‘ Durian Udang Merah’. Dalam video tersebut, kelihatan Bell turut mengenakan rambut kerinting p4lsu.

Perkongsian video itu telah menarik perhatian ramai peminatnya. Manakan tidak, melihat Bell yang ‘bersungguh-sungguh’ meng0pek buah durian itu kelihatan melucukan dan membuatkan ramai terhibur. Di akhir video, setelah kulit durian itu berjaya dibuka, kelihatan dalamnya hanya mempunyai dua ekor udang goreng.

Hingga kini, video parodi oleh Bell tersebut telah ditonton sebanyak 55,343 ribu tontonan dan seratus lebih komen. Part rambut p4lsu tu memang win habis, dah sama rupa dengan kulit durian tu Bell, hehe.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur menonton perkongsian video oleh Bell. Antara komen-komen netizen adalah :

” ” Sump4h aku tak sangka last sekali jadi macam tu, haha. Bell memang kelakar ter0k ar, keras per0t aku ketawa ni.. ” 

” Bell, semua video kau tak pernah lagi tak kelakar, semuanya boleh buat urat tengok aku keras, tak lar4t nak ketawa.. “

” Benc1 ar, hahaha cuba tak nak gelak, tapi tergelak juga ni. Sampai senget-senget kepala tu nk buka buah.. “

” Haha, untung lah buka-buka ada udang besar. Harga udang tu pun boleh tahan mah4l juga tu Bell oii.. “

” Bravo. Never f4il make me laugh, hahaha. Memang kau seng4l betul lah Bell. Lakonan memang mant4p habis.. “

” Rasa nak t0long dia g4ru kepala lah, tak tahan tengok terged1k-ged1k rambut tu gerak, haha.. “

” Ni memang lawak paling rare aku jumpa, udang merah dan durian. Orang yang tengah sed1h kalau tengok video Bell ni, mesti tertawa juga.. “

Terbaik lah Bell, lakonan yang tak pernah mengecew4kan, memang kelakar. Apa-apa pun, perkongsian video tersebut hanyalah sekadar hiburan. Semoga para pembaca juga turut terhibur menonton video tersebut.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Bell Ngasri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..