” Yang last tu padu, ‘ambik gambaq pa’. Lawak betul ayah ustaz.. ” – Netizen

Ustaz Abdullah Khairi Kongsi Video Dia Menyak4t Ayahnya Yang Telah Berbuka Puasa, Gar4-Gar4 Tersil4p Hari. Comel Tengok Dua Beran4k Ni Melawak !!

Semestinya ramai yang mengenali akan pendakwah bebas yang berasal dari negeri Pulau Pinang, iaitu Ustaz Abdullah Khairi. Terkenal dengan gaya ceramahnya yang suka jerk4h  sering mendapat perhatian ramai.

Meninjau di akaun Instagram, Ustaz Abdullah telah berkongsi satu video yang memaparkan dia bersama ayahnya. Dalam video tersebut, Ustaz Abdullah telah menyak4t ayahnya yang telah berbuka puasa.

Kedengaran dalam video itu, suara Ustaz Abdullah telah berkata bahawa ayahnya telah tersil4p hari berpuasa sunat. Sedangkan hari yang ayahnya berpuasa itu adalah hari rabu, bukannya hari khamis. Malah, Ustaz Abdullah telah merakam tangan ayahnya yang berminyak sudah makan cucur jagung.

Sempat Ustaz Abdullah berseloroh bahawa tidak perlu menghantar syait4n untuk mengh4sut ayahnya untuk berbuka puasa, cukup sekadar membawa sebekas cucur jagung dan kuah kari di hadapannya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di rungan komen, ramai yang terhibur menonton video Ustaz Abdullah itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” H4sutan cucoq jagung lagi kuat dari syait4n ni bah4ya. Hahaha keras perut aku tengok video ni, semp0i melawak.. “

” Comel gaya ayah Ustaz kena bah4n dengan anak dia. Moga ayah ustaz diberikan kesihatan serta umur yg panjang hendaknya inshaAllah, Aaminn.. “

” Laaa ustaz pekena ayah cmtu. Hehe sporting nya ayah pun. Haha sapa pn tak tah4n daulat dgn cuc0q jagung dok lay0q dpn hidung cmtu ustaz.. “

” Ustaz ni memang kelakar lah, sempat lagi us1k ayah tu. Buah last tu padu, ‘ambik gambaq pa’ , hahaha lawak betul.. “

” Video ustaz hak ni paling kelakar. Sekali ayah pun dia kenakan, haha. Comel betul ayah ustaz pun gaya tu.. “

” Kant0i tangan minyak makan cucur jagung. Hahaha anak plk rakam, alahai ayah ustaz ni memang kelakar macm ustaz lah.. “

” Senyum ja si ayah pun, kena sak4t dengan anak. Biasalah saya pun sekarang dah lupa hari apa, tarikh lagi lah sbb dok rumah tak buat apa.. “

Kelakar lah video yang dikongsikan ustaz kali ini. Patut lah ramai yang terhibur. Apa-apa pun, semoga ayah Ustaz Abdullah Khairi sentiasa diberikan kesihatan yang baik, dan bahagia bersama anak-anak tersayang.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Abdullah Khairi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..