” Comelnya kek tu, sayang pulak nak p0tong.. ” – Netizen

Uqasha Senrose Kongsi Video Terima Kek Istimewa Daripada Kamal Adli Sempena Hari Lahirnya Raih Perhatian Peminat. Comel Pulak Patung Yang Duduk Atas Kek Tu !!

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik pelakon cantik, Uqsaha Senrose telah berkongsi video dirinya telah menerima kek istimewa daripada tunang tersayang iaitu Kamal Adli sempena hari lahirnya pada 6 Jun baru-baru ini.

Uqasha juga turut berkongsi kata pada posting dengan mengucapkan terima kasih kepada Kamal kerana telah membuat kej0tan memberikan kek hari lahir buat dirinya. Kongsi Uqasha lagi, dia sayang untuk memakan kek tersebut kerana begitu cantik.

Hingga kini, perkongsian video Uqasha itu telah mendapat tanda suka lebih 40 ribu dan ratusan komen daripada warganet sejak beberapa jam sahaja dimuatnaik ke Instagram. Alahai memang cantik lah, lagi-lagi patung yang duduk atas kek tu.

Sebelum ni, Kamal turut memberikan kata ucapan buat Uqasha di akaun Instagram miliknya. Turut memberikan kata mohon maaf kerana dia tidak dapat ada bersama ketika hari lahir Uqasha. Ucapan Kamal buat Uqasha itu turut mendapat perhatian ramai peminat mereka.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, juga terdapat rakan artis dan peminat yang memberikan kata ucapan selamat hari lahir buat Uqasha. Malah, ada yang memuji kek yang diterima oleh Uqasha kelihatan cantik. Antara komen-komen menarik adalah :

” Happy birthday adikku yang cantik, baik ni. Semoga yang baik2 je akak doakan yaa .. ” – Siti Sarah Raissuddin

 ” Happy Birthday Maisara.. ” – Fizo Omar

” Hehehe, comelnya cake tu ada sweet n coco lagi. Sweet like always my fav couple. Semoga segalanya dipermudahkan.. “

” Happy baleted day kakak. Semoga panjang umur and cantik selalu. Comelnya kek tu, sayang nak p0tong.. “

” Alolo comel la cik tunang tu. Happy birthday Qasha, smoga dimurahkan rezeki selalu dan bhgia bersama family n org2 yg tersayang.. “

” Cantik kek tu so sweet cik tunang. Happy birthday Uqasha, semoga dipermudahkan urusan dgn cik tunang, amin.. “

” Comel patung tu macam Qasha. Pandai cik tunang pilih kek, semanis wajah tunangnya juga, hehe. Happy Baleted Qasha.. “

Woww cantik betul kek tu. Untung lah Uqasha, dapat cik tunang sweet  macam Kamal. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga Uqasha sentiasa bahagia dan ceria selalu bersama tunang tersayang.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Uqasha Senrose

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..