” Comelnya dia, baby AJL ni. Dah ada pelapis.. ” – Netizen

Video Anak Hafiz Suip, Alkaf Zayne Menyanyi Sambil Memegang Mikrofon Buat Ramai Terhibur. Alahai, Comelnya Gaya Dia. Ada Bakat Macam Ayahnya Juga !!

Sebut sahaja nama Hafiz Suip, pastinya ramai mengagumi kekuatan vokal penyanyi ini. Hafiz sudah beberapa kali memenangi Anugerah Vokal Terbaik dalam beberapa pertandingan nyanyian antaranya dalam Anugerah Juara Lagu.

Meninjau ke akaun Instagram, Hafiz telah memuatnaik satu video anak bongsunya iaitu Alkaf Zayne sedang menyanyi. Alkaf yang sudah berusia lebih 1 tahun sedang memegang mikrofon dan diminta oleh Hafiz untuk menyanyi.

Alkaf kemudiannya menyanyi sambil matanya memandang kamera. Walaupun tidak berapa jelas sebutan perkataannya namun masih mempunyai tempo dan video ini telah membuatkan ramai netizen terhibur. Alkaf juga kelihatan tidak malu untuk beraksi di depan kamera.

Selain itu, keadaan bilik Hafiz yang dipenuhi dengan alat memancing turut mencur1 perhatian peminat. Video yang berdurasi beberapa saat ini telah mendapat lebih 2 ribu likes dan 23 ribu jumlah tontonan buat masa ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah mencur1 perhatian daripada peminat yang terhibur melihat gaya Alkaf. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Elok la tu boleh buat awan nano 2.0.. banyaknya jual ikan.. baby AJL ni.. soo cute brother.. Like father like son.. haha.. “

” Masyaallah comelnya dia.. awan nano please.. Cute naaa.. Credit nyaa.. dh ada pelapis.. Lagu apa ya… cerdit org bujang tuk.. “

” Wuih ikot bap4k dia.. haha hafizsuip set pancing berabuk dah tuh rasa..haha dlm tong putih tuh apa ikan ka?? “

” Baby comel abg hafiz.. bersawang da rod stand apis.. lama tak ngail tu.. lepas pkp bagi kilat balik.. “

” Alololo di mana tump4h nye kuah kalau tak ke nasi kan hafizsuip …. Semoga menjadi anak soleh ye Riyadh.. Semoga Hafiz dan keluarga sentiasa dlm rahmat Allah.. “

Mua maknya… kak tok pandeinya berlagu kedak kitak.. Ukan2 ikan bersusun.. Mmg rindu nak narit ikan laut ya.. “

” Tangan kiri tu dah nak sama. Cuma tak pegang perut je. Tuhari baru nak “bergimnastik” skarang dah boleh jalan dah Alkaf. Pok D doakan semoga Alkaf, Riyadh & family sihat2 selalu. Stay safe.. “

Kalau sudah bapanya seorang penyanyi, pastinya bakat yang ada diwarisi oleh anak-anak. Bak kata pepatah ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Alahai, comel sangat gaya Alkaf menyanyi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hafiz Suip

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..