” Rajinnya anak d4ra ni tolong ibu dia.. ” – Netizen

Video Terbaru Siti Aafiyah Sedang Membantu Ibunya, Datuk Siti Nurhaliza Membuat Biskut Cur1 Perhatian Ramai. Alahai, Part Buat Muka ‘Good’ Tu Comel Jer !!

Siti Aafiyah, namanya juga dikenali ramai seperti ibunya iaitu Datuk Siti Nurhaliza. Bahkan, dia juga turut mempunyai peminat-peminat tersendiri di laman media sosial yang setia mengikuti perkembangan dirinya.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Aafiyah Khalid telah berkongsi video yang memaparkan Aafiyah sedang membantu ibunya membuat biskut. Selain itu, kelihatan dalam video tersebut, Aafiyah begitu comel memakai apron dan topi berwarna oren.

Pada akhir video, Datuk Siti telah menyuruh Aafiyah membuat gaya muka ‘good’ setelah selesai membantunya membuat biskut. Perkongsian video tersebut telah mendapat perhatian para peminat Aafiyah yang terhibur melihat gelagatnya dalam video itu.

Hingga kini, video Aafiyah tersebut telah ditonton sebanyak 40 ribu lebih tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Alahai, suka betul Aafiyah yer dapat tolong buat biskut dengan ibu, siap buat muka comel lagi.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji sikap Aafiyah yang dikatakan rajin membantu ibunya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Rajinnya anak d4ra ni tolong ibu. Aafiyah pandai yer sekarang sak4t ibu, buat muka apa tu, comel aik.. “

” Pandai lah dia buat biskut, rajin betul budak Aafiyah ni. Nanti blh buat biskut banyak-banyak kat adik Afwa yer.. “

” Comel muka good Aafiyah, memang saling tak tump4h muka Datuk Siti. Manis bila tengok Aafiyah senyum.. “

” Bagus lah Kakak Aafiyah, dah boleh harap tolong ibu dia buat kuih. Keep it up Princess, tahniah sayang.. “

Walaupun Aafiyah baru berusia tiga tahun, pasti ramai peminatg yang suka melihat Aafiyah  yang penuh ceria. Malah dalam usianya masih kecil, ramai yang memuji sikap Aafiyah yang mendengar kata dan sopan terhadap ibubapanya.

Bagus cara Datuk Siti mengajar anaknya dalam video tersebut. Dengan cara ini dapat membuat anak tidak kek0k dalam membantu kerja di dapur nanti. Apa-apa pun, semoga Aafiyah menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Aafiyah Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..