” Tengok Che Mad ni matang sangat rupa dia.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Sambutan Hari Lahir Anak Diana Danielle, Muhammad Yang Ke 8 Tahun. Wah, Kejap Jer Dah Besar. Unik Sangat Kek Che Mad !!

Hari ini genaplah putera sulung Diana Danielle dan suaminya, Farid Kamil iaitu Muhammad berusia 8 tahun. Meninjau kedua-dua akaun Instagram Diana dan juga Farid, mereka telah memuatnaik entri ucapan hari lahir buat Che Mad.

Menerusi akaun Instagram Farid, sebuah video ketika sambutan hari lahir Che Mad telah dikongsikan. Mereka hanya menyambutnya bersama keluarga sahaja namun tetap meriah. Video yang berdurasi beberapa saat itu menunjukkan mereka sekeluarga menyanyikan lagu Happy Birthday.

Kek hari lahir Che Mad berwarna biru bertemakan playstation nampak begitu unik sekali. Che Mad juga nampak semakin matang dan handsome. Wajah Che Mad saling tidak tump4h seperti wajah ibunya.

Diana juga turut berkongsi beberapa keping gambar di akaun Instagram miliknya. Diana dan juga Farid turut menitip doa yang baik-baik buat Che Mad di ruangan kapsyen entri masing-masing. Sweet sangat family ini.

Jom tonton video di bawah :

Sementara itu perkongsian di akaun Instagram Diana :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini telah dihuj4ni dengan ucapan selamat hari lahir kepada Che Mad. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Happy Birthday Cik Mad.. Vocal babah pun faridkamilz.. tak tau lah knp, tgok Che Mat nih matang sgt rupa dia.. “

” Happy Birthday Cik Mad Ensem.. semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki..diberi kesihatan yg baik dan diberkati yg maha esa..semoga menjadi ank yg soleh dunia dan akhir4t.. aamiin2.. “

” Happy birthday chemad suka tgk DD simple semp0i je tetap cantik .. Kecik2 hnsem dah Muhammad .. Amin…moga menjadi ank yg soleh.. “

” Happy birthday chemad. Moga jadi anak yg soleh .. semoga sentiasa di bawah lindungan allah .. comel da handsome che mad.. ” 

” Yeayyy happy besday..same date with my son.. Aihh bunga kita ke sblh tu, HB chemad.. smoga sihat, dlanjutkan usia, jd anak yg soleh, bjaya dunia dn akhir4t. amin.. “

” Alhamdulillah HB Anaknda chemad7 ,Smoga jd Anak Yg Soleh Mommy Daddy k.. good luck and all the best.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut hari lahir yang ke 8 tahun. Semoga membesar menjadi anak yang baik, mendengar kata kedua ibubapa serta berjaya di dunia dan juga di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Farid Kamil, Diana Danielle

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..