” Ingatkan orang sama tadi, sebijik.. ” – Netizen

Gambar Pelakon Mimi Ernida Memakai Busana Ala Bollywood Dipuji Peminat. Ramai Yang Kata Seiras Dengan Muka Pelakon Alia Bhatt. Nampak Macam Sama Lah !!

Nama pelakon Mimi Ernida mula mendapat perhatian apabila membintangi filem Polis Evo. Mimi juga aktif dalam perniagaan berasaskan makanan antaranya menjual laksa dan serunding ayam dan daging resepi turun temurun oleh ibunya.

Selain itu juga, Mimi juga giat dalam mempromosikan produk kosmetik. Meninjau akaun Instagram Mimi, telah dikongsikan gambar Mimi yang mengenakan busana bertemakan Bollywood dalam satu sesi photosho0t.

Gambar yang telah disunting ini diletakkan gambar Mimi dan pelakon sensasi Bollywo0d, Alia Bhatt di sebelahnya. Hasil solekan oleh jurusolek Brriyan John, wajah Mimi ditatarias inspirasi daripada solekan Alia Bhatt.

Melihat akan gambar ini, ramai peminat yang mengatakan wajah Mimi dan Alia nampak seiras. Banyak juga perkongsian Mimi sebelum ini yang menampilkan Mimi memakai pakaian Bollywo0d seperti ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Memang nampak seakan-akan sama wajahnya. Ini mendapat respon daripada peminat dan rakan artis yang lain. Antara komen-komen mereka :

” Oii samanya, sebijik lawa weh. Power dah lama perasan kalau tengok Alia Bhatt berlakon mesti teringat Mimi.. “

” Wah sama lah mukanya, sebijik. Cantik sayang. Boleh jadi pelakon Bollywood ni, hampir tak perasan ingatkan orang yang sama fuh.. “

” Sama la, ada iras sangat tu dengan Alia Bhatt hehe. Tengok 2 kali hat mana satu Alia Bhatt hat mana satu mimi ernida. Eloknya sebijik sangat macam kembaq.. “

” Wah sama macam Alia Bhatt. Ingatkan orang sama tadi, sebijik. haritu tengok Alia Bhatt berlakon satu cerita ni, i ingatkan tu Mimi. Lawanya.. “

” 1st imbas yang bollywood macam matsaleh. yang mimi pulak nampk the real hindi haha. lebih kurang sama cantik.. “

” Pasaipa muka hampa sama. Lama dah kita tengok muka akak Mimi macam Alia Bhatt. onzz sebijik laa sama cantik.. “

” Sebijik actress bollywood. orang cantik, mekap apa pun tetap Cun. yg pasti hati mesti pun cantik, bersih. I dh lama perasan klu tgk alia bhatt blakon mesti teringat u.. “

Sama cantik Mimi dan Alia ini, apatah lagi dalam makeup ala Bollywood sebegini lagi menyerlahkan persamaan muka mereka. Apa pun, semoga Mimi sentiasa success dalam semua bidang yang diceburi dan dikurniakan rezeki yang mencurah-curah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mimi Ernida

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..