” Aku ingat yang tengah tu kau pakai tudung.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Bersama Adik-Beradik, Wajah Adik Perempuan Khai Bahar Raih Perhatian Peminat. Wah, Seiras Sangat Wajah Khai. C0py Dan Paste, Macam Kembar !!

Muhammad Khairul bin Baharuddin atau lebih dikenali sebagai Khai Bahar merupakan seorang penyanyi dan pelakon yang semakin dikenali. Meninjau ke akaun Instagram Khai, beberapa gambar bersama adik beradiknya telah dikongsikan.

Khai merupakan anak keempat daripada enam adik beradik. Gambar yang dikongsikan oleh Khai memaparkan Khai bersama dua orang adiknya. Wajah mereka bertiga dilihat sangat seiras dan nampak seperti kembar.

Namun apa yang lebih menarik perhatian ramai ialah wajah adik perempuan Khai yang bernama Fatihah. Ini kerana wajah Khai dan adiknya itu nampak sangat serupa sehinggakan ada menyatakan seperti Khai dalam versi wajah seorang perempuan.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 36 ribu jumlah tontonan buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Ramai yang gembira melihat keakraban Khai bersama adik-beradiknya tetap mesra walaupun semuanya sudah meningkat dewasa.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian daripada Khai ini telah mendapat perhatian ramai daripada peminatnya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Aku Ingat yg tengah tu k0 pakai tudung.. Happynyaa tengok semua.. bestnya rapat ngn adik beradik.. kembar kuasa tiga.. “

” Lawanya kak teha.. suka tgk khai dgn siblings .. fuhh, kembar ke.. Amboi satu pattern , semua 3 orang muka sama.. “

” Adik beradik khai ke tuuuu? wow 3 beradik helokk.. Yg sebelah kak teha tu macam tak puas hati jek muka dia.. c0py paste mukaaa.. “

” Eii nape Camera cantik sangat .. muka khai dgn adik prempuan dia sma.. Handsomenya yang pakai cap tuuu.. “

” Si cantik manis teha.. macam triplets.. Dalam rancangan “kau ada b0dyguard?” Muka abang khaibahar94 nyebelin.. “

” Salam maghrib khai.. Cantiknya teha.. tetap nk yg kiri sbb blum bpunya, ehhh yeke.. masing masing ada iras.. wahhhh, beautiful sibling.. “

” Muka cover bang.. Uihh bang makin segakk ya.. Segaknyaa hawat muka lagu tu.. uishhh patut laa kt rumh ni tkde gulaa rupanyaa manis gula tu ada kat situu.. “

Kalau sudah namanya adik beradik dan mempunyai pertalian d4rah yang sama, semestinya sedikit sebanyak wajah akan seiras. Semoga Khai Bahar terus berjaya dalam karier seni dan industri muzik tanah air.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Khai Bahar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..