” Sayangnya Dayana kat Darda, suka tengok.. ” – Netizen

Video Anak Abby Abadi, Darda Sedang Baring Di Atas Riba Kakaknya, Dayana Cur1 Perhatian Warganet. Alahai Dayana Memang Kakak Yang Baik Lah, Siap Usap-Usap Kepala Adik Tengah Minum Susu. Dah Pandai Jaga Adik !!

Siapa tidak kenal akan pelakon Abby Abadi. Sering berkongsi video mengenai anak-anak kecilnya iaitu Daiyan, Dayana dan Darda di laman media sosial pasti mencur1 perhatian ramai yang terhibur melihat gelagat anak-anak ini.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik suami Abby, Muhammad Faizal telah berkongsi satu video baru mengenai anak-anak kecil mereka. Menerusi video itu kelihatan Darda sedang minum susu dan baring di atas ribu kakaknya, Dayana.

Selain itu, tulis Faizal pada posting tersebut, Faizal begitu bersyukur atas nikmat yang diberikan oleh Allah dengan menghadirkan ketiga-tiga anak kecil ini dalam kehidupannya. Malah tulis Faizal lagi, dia sangat menyayangi keluarganya.

Perkongsian video oleh Faizal itu telah mencur1 perhatian warganet. Ada yang menyatakan mereka suka melihat keakraban Darda dan Dayana dan memuji Dayana seorang kakak yang penyayang dan pandai menjaga adiknya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji kecomelan ketiga-ketiga anak kecil Abby dan Faizal ini. Antara komen-komen menarik adalah :

” Sayangnya Dayana kat Darda. Suka tengok tiga beradik ni, semoga keluarga encik Jai dan puan Abby di rahmati Allah SWT.. “

” Comelnya tiga orang budak ni. Pandai Dayana jaga adik yer, semoga jadi anak-anak ini menjadi anak yang baik.. “

” Wahh abg Daiyan pose baring macam dah beso je lagaknya. Suka tengok video anak-anak ni, semua comey-comey.. “

” Auntie love you so much Dayana. Suka tgk anak dar4 sorg ni, nampak di sebalik raut wajah dia seorg yang caring and loving.. “

” Ger4mmm betul tengok si kecil tu, bulat betul. Darda, Darda, napalah kau m0ntel sangat anak, rasa nk pel0k-pel0k jer.. “

” Penyayang betul Dayana yer, usap-usap kepala adik dia tengah minum susu. Dah pandai jaga adik ni.. “

” Comel-comel belaka anak-anak Abby dan Jai ni. Saya doakan semoga keluarga kalian sentiasa bahagia, amin.. “

Comel betul tengok gelagat anak-anak kecil Abby ni. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga anak-anak ini membesar dengan sihat dan menjadi anak-anak yang soleh dan solehah buat Abby serta suami, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Faizal Zakaria

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..