” Comelnya Oppa, nasib baik lekat mata Yang Se Chan hehe.. ” – Netizen

Wajah Anak Kedua Penyanyi Leez Rosli, Noor Sayf Ali. Alahai, Korean Look Lah Part Mata Tu. Pen4ngan Running Man Katanya Leez. Comel !!

Bekas peserta rancangan realiti Akademi Fantasia, Leez Rosli antara peserta yang mendapat perhatian peminat. Leez yang mendirikan rumahtangga bersama vokalis kumpulan Drama Band, Aepul Roza baru sahaja menimang cahayamata kedua mereka pada bulan April yang lalu.

Terdahulu, pasangan ini sudahpun mempunyai seorang anak perempuan bernama Nur Saffiya Alisha. Meninjau akaun Instagram Leez Rosli, telah dikongsikan gambar terbaru bayinya ini yang dinamakan sebagai Noor Sayf Ali.

Ketika memperkenalkan wajah Ali awal Jun baru-baru ini, Leez bergurau memberitahu sepanjang kehamilan Leez terlalu banyak menonton rancangan popular Korea, Running Man sehinggakan Ali terlekat mata salah seorang peserta rancangan itu, Yang Se Chan.

Entry terbaru Leez pula, dimuatnaik beberapa keping gambar Ali dengan kapsyen mengatakan Oppa kecilnya ini sudah pun 2 bulan usianya namun masih belum ada kelopak mata. Dengan dagu yang sudah nampak double chin nya, Ali membesar dengan sihat.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Wajah Ali ini telah mendapat perhatian daripada peminat Leez. Ada juga yang mengatakan mata Ali mirip dengan Aepul. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya Oppa, nasib baik lekat mata Se Chan hehe. Keluar dagu runc1ng, sekarang ya rabbi double chin terus, kus semangat.. “

” Alolo Oppa, so cute lah dia. Mata Epul ni, muka pun papa dia sangat. Semoga Ali jadi anak yang soleh ye sayang.. “

” Alahai bijaknya dia dah ketawa tu, yeay dah besar dah dia. Mata sepet tu Korean sangat eh haha. Double chin tu mahey tu hehe.. “

” Comelnya mata sepet tu, muka daddy sangat korean boy ni. Alaa cutenya, yang muka 1st day tu muka korea sangat.. “

” Semangatnya dia, comel sangat. Ni Epul versi pipi p4u haha. Handsome boy Oppa, dah besar nanti main gitar eh.. “

” Betul lah. Masa newborn tu ada iras Se Chan. Dem0knya pipi, gebu gebas, comel sangat-sangat Sayt aLI ni. mulut daddy tu so cute.. “

” Ye lah dah rupa Korean Oppa, comey gitu. Semangatnya badan dia, semoga jadi anak yang soleh ya Noor Sayf Ali.. “

Alhamdulillah, sudah lengkap keluarga kecil Leez dan Aepul dengan kurniaan sepasang anak ini. Mata sepet pun comel, Oppa di hati umi. Semoga Ali membesar menjadi anak yang soleh dan Leez sekeluarga sentiasa berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Leez Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..