” B1ni i berlakon tak pakai tudung.. ” – Datuk Saiful Nizam

Kongsi Gambar Mesej Daripada Suaminya, Perkongsian Datuk Nurul Zahid Ini Buat Ramai Terhibur. Nampak Memang Ada Iras Datuk Lah !!

Meninjau di akaun Instagram Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid, telah berkongsi mesej yang diterima oleh dirinya daripada suami tersayang menerusi aplikasi WhatsApp. Dalam mesej itu, suami Datuk Nurul, Datuk Saiful Nizam menghantar gambar seorang pelakon wanita.

Tulis Datuk Saiful, menyatakan bahawa ‘isterinya’ sedang berlakon tidak memakai tudung. Balas Datuk Nurul kepada suaminya, memohon maaf kerana dia terp4ksa berlakon untuk mencari duit lebih. Seloroh Datuk Nurul di posting, menyatakan bahawa suaminya baru tahu dia seorang pelakon.

Usik Datuk Nurul lagi, dahulu dia hanya memegang watak pembantu, namun jika ditawarkan untuk berlakon sekarang, dia hanya akan menerima watak pelakon utama sahaja. Datuk Nurul turut meletakkan tag nama pelakon tersebut pada akhir penulisannya.

Rupa-rupanya, pelakon yang dikatakan mirip seperti Datuk Nurul itu adalah Azar Azmi. Hingga kini, perkongsian oleh Datuk Nurul telah mendapat 2 ribu tanda suka dan puluhan komen daripada warganet.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai turut menyatakan bahawa memang wajah pelakon Azar Azmi mirip seperti Datuk Nurul. Antara komen-komen menarik adalah :

” Eh betul tau muka sama. Sis buka cita kampung kolestrol tengok dia pakai tudung, memang sebijik muka.. “

” Dulu saya m4ti-m4ti ingat si Azar ni adik kaklong. Hahaa comel je hubby us1k wife dia, terhibur saya baca.. “

 ” Pheewitt Datuk. Haha memang mirip betul. Dari dahulu lagi saya pun perasan muka Azar sama dengan Datuk Nurul.. “

” Ni kalau orang tak tahu, mesti ingat adik Kak Long, atau pun kembar. Kalau tengok Azar ketawa memang sebiji gaya Kak Long.. “

” Aahh memang sama sangat lah Datuk. Kelakar part Datuk tulis cari duit lebih nak beli basikal, hahaha.. “

” Elok lah tu, mak Kaklong kembar Rosnah Mat Aris, Kaklong kembar Azar Azmi. Hehe smua kembar jadi pelakon.. “

” Saya selalu terpikir jugak muka kaklong sama sebiji mcm Azar. Bila kaklong share ni, memang tepat lah sangkaan saya.. ” 

Memang wajah Azar mirip wajah Datuk Nurul lah kalau sekali pandang.  Apa-apa pun, perkongsian oleh Datuk Nurul itu sekadar hiburan kepada umum dan kami dari Berita Kopak juga berharap dengan perkongsian ini turut menghiburkan para pembaca semua.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Nurulhidayah Ahmad Zahid, Azar Azmi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..