” Such a charming smile, c0py paste muka daddy.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Tasha Shilla, Raees Zander Yang Kini Sudah Berusia 2 Bulan. Alahai, Comelnya Dia Pandai Tersenyum. Muka Sebijik Macam Daddy Dia !! 

Begitu pantas masa berlalu, tanpa disedari anak sulung pelakon Tasha Shilla sudah pun memasuki usia 2 bulan. Meninjau ke akaun Instagram suami Tasha iaitu Atiq Idris, sekeping gambar terbaru putera mereka telah dikongsikan.

Raees Zander dilihat semakin m0ntel dan berisi berbanding sebelum ini. Malah, Raees tetap sentiasa tersenyum apabila gambarnya dirakam. Ini dapat dilihat dalam kebanyakan gambar Raees yang dikongsikan sebelum ini.

Semakin Raees membesar, ramai menyatakan wajah Raees semakin seiras wajah ayahnya. Wah, kalau ikut muka daddy ni, mesti dah besar nanti handsome macam daddy juga. Raees juga sangat pemurah dengan senyuman.

Dengan kapsyen 1344 hours, 8 weeks, 2 months = today, ia membawa maksud usia Raees pada hari ini. Perkongsian ini telah mendapat lebih 400 likes buat masa ini sejak ia dimuatnaik beberapa jam yang lepas.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Ramai yang ger4m melihat senyuman manis Raees yang jelas menampakkan lesung pipitnya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Baby raees semyum selalu.. so cute.. handsome boy.. Such a charming smile.. C0py paste muka daddy.. “

” Aaaa cutest smile from lil cemb0i .. Anak abah same photostaT.. eeee pandai nye dia senyum yee.. Ger4m tgk hensem boy tu pandai sgt senyum padahal usia anak autie .. “

” Cute raees muka daddy senyum sebiji daddy semoga sentiasa dirahmati allah ta’ala buat keluarga tasha aamiin.. “

” Comel baby.. besr nt ensem bby ni.. ensem mcm ayah nye jugk.. cerdik sungguh Raees..  sooooo cute.. like daddy.. “

” Eh dah besar dab raaes.. Cute la dia Senyum tu. Comel .. Anugerah Allah.. Photostat muka ayahnya.. “

” Dah besar.. ger4m tgk lesung pit tu.. Sungguh riang nampaknya.. Awat bolat nii.. bagi makan apa? nice jersi raees.. “

Comel sangat Raees dan suka sangat tersenyum. Senyuman manis tu iras mummy sangat.  Happy 2 months kepada Raees Zander. Semoga membesar menjadi anak yang baik, mendengar kata ibubapa dan menjadi anak yang soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Atiq Idris, Tasha Shila

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..