” Pandai papanya melayan baby, Fatima so comel.. ” – Netizen

Sempena Hari Bapa, Fazura Muatnaik Video Kompilasi Fattah Amin Bersama Fatima Aisya. Wah, Manja Betul Fatima Dengan Daddy !!

Jika dilihat di ruangan media sosial hari ini, banyak yang berkongsi ucapan hari bapa buat suami atau pun ayah tersayang. Tidak ketinggalan juga buat selebriti Nur Fazura yang turut memberi ucapan kepada suami tercinta, Fattah Amin.

Tahun ini merupakan tahun pertama bagi Fattah menyambut hari bapa selepas dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Nur Fatima Aisya. Fatima dilahirkan pada bulan Oktober tahun lalu.

Di Instagram Fazura, satu video kompilasi yang memaparkan memori indah Fattah bersama Fatima telah dikongsikan. Antaranya ialah video Fattah mendodoikan Fatima ketika tidur dan video Fattah melayan Fatima bermain.

P0sting ini telah meraih perhatian ramai peminat dengan mendapat sejumlah 66 ribu likes buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Fattah dilihat sebagai seorang bapa yang penyayang dan mithali serta dapat dilihat keakraban bapa dan anak ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini turut dihuj4ni dengan ucapan selamat hari bapa daripada peminat kepada Fattah. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Long before my eyes mist catch to the handsomenesss of fatah amin.. but now, my eyes on fatima so comel.. “

Pantas btl tgnnya capai mainan kt baby walker tu.. Teman daddy main game, comel laa fatima nii.. Happy Father’s Day.. “

” Happy Father’s Day Fattah, Fatima is very blessed and lucky to have you (and Fazura) as her parents.. sweet , so wonderful.. “

” Happy father’s day juga fattah and semua bap4k, ayah, di muka bumi sem0ga selalu sehat dan selalu dlm lindungan ALLAH SWT. amin.. “

” Fatima si manja daddy nie klu daddy dia kena outstation lama n jauh mmg kn standby baju daddy yg tk basuh nie buat c1um2 bau daddy dia tuk hilangkan rindu… “

” Hot daddy… untung faz n fatima.. pandai papa nya melayan Baby.. Sampai tertidur.. Happy father’s day daddy fatima.. “

” Happy Father’s Day Nur Fatima Aisya’s Daddy fattahaminz . Diiringi doa … detik … saat … perjalanan kehidupan dalam Rahmat dan Keberkatan Allah SWT.. “

Nampak begitu manja Fatima bersama bapanya. Sweet sangat b0nding time antara bapa dan anak ini. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari bapa kepada Fattah Amin dan juga kepada bapa-bapa di seluruh Malaysia.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..