” Baik hati anak ni, bagus cara Erma didik anak.. ” – Netizen

Kongsi Video Anaknya, Nurain Sedang Membantu Menguruskan Hal Kebajikan Yang Dilakukan, Perkongsian Erma Fatima Raih Pujian Ramai. Rajin Ain, Memang Terbaik lah !!

Meninjau ke akaun Instagram pengarah drama terkenal, Erma Fatima telah berkongsi satu video yang memaparkan anak perempuannya, Nurain sedang sibuk membantu Erma menguruskan penghantaran baju.

Kongsi Erma pada postingnya, baju-baju tersebut adalah prelove untuk bantuan tabung PKP ( Perint4h Kawalan Pergerakan) bagi membantu orang-orang yang memerlukan. Kongsi Erma lagi, segala urusan penghantaran telah diuruskan oleh Ain sendiri.

Perkongsian video tersebut telah berjaya menarik perhatian ramai. Melihat gaya Ain yang sangat rajin membantu ibunya dalam membuat amal kebajikan turut mendapat pujian daripada warganet. Memang terbaik lah anak beran4k ni.

Selain itu, ada peminat yang menyatakan bahawa cara didikan Erma kepada anaknya sangat bagus. Malah ada yang memuji bahawa Ain bukan sahaja memiliki wajah yang cantik, malah juga seorang yang rajin dan baik hati.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ada yang bersetuju dengan luahan Erma pada posting itu dan mereka juga turut mendoakan segala urusan Erma akan dipermudahkan. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Betul tu. Kadang2 orang yg benar2 layak tak dapat bantuan disebabkan segelintir manusia yg tak bertanggungjawab.. “

” Baik hati betul anak ni, bagus Erma didik anak. Semoga segala urusan Erma ini akan dipermudahkan.. “

” Ain mana selek3h lah, cantik je tengok. Semoga segala kebajikan Erma akan mendapat balasan yang baik, amin.. “

” Alhamdulillah, semoga kita dapat membantu orang-orang yang memerlukan. Terbaik lah Erma Fatima.. “

” Suka tengok Ain bantu mama. Tak sabarnya, terima kasih kak Erma dan Ain membantu kami yang memerlukan ini.. “

” Betul tu, jangan lah t1pu2, main2 macam tu. Bagus Erma, teruskan membantu, semoga amalan baik ini akan mendapat pahala berlipat ganda.. “

” Saya suka tengok perkongsian video Erma dan anak-anak. Ain ni memang manis orangnya, rajin betul dia.. “

Alahai segan-segan pula Ain yer, lemah lembut betul cara Ain ni bercakap. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mendoakan semoga segala urusan Erma dalam misi bantuan kepada orang-orang yang memerlukan akan dipermudahkan, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Erma Fatima

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..