” Alah alah mata tu dengan muka bangganya, ee ger4m betul.. ” – Netizen

Video Gelagat Alisa Aisyah Ketika Bermain Alat Permainannya Mencuit Hati Peminat. Part Alisa Cakap ‘ I Pressed The Button, Mummy ‘ Sambil Kedip-Kedip Mata Tu Cute Sangat !!

Anak kedua pasangan Hairul Azreen dan Hanis Zalikha, Alisa Aisyah sudahpun genap usianya 2 tahun pada bulan Mei yang lalu. Alisa dilihat oleh peminat sebagai seorang kanak-kanak yang aktif, ceria dan petah mulutnya. Ada-ada sahaja aktiviti si comel ini apabila berada di rumah yang menghiburkan peminat.

Meninjau akaun Instagram Alisa Aisyah, telah dikongsikan satu video baru Alisa. Setakat ini, video ini telahpun mencatat lebih 700 ribu tontonan dan ribuan komen daripada peminat. Kelihatan dalam video ini, Alisa sedang bermain dengan permainan masak-masaknya berupa blender.

Alisa memberitahu mommynya, Hanis yang dia sudahpun menekan butang untuk menghidupkan alat mainan tersebut. Dengan mata dikelip-kelipkan beberapa kali itu, mimik muka Alisa nampak comel sungguh.

Apabila disuruh oleh Hanis untuk menunjukkan mainannya itu, Alisa memusingkannya dan memberitahu itu adalah gula. Amb0i anak dar4 mommy dah pandai lah. Ni mesti selalu tengok mommy memasak di dapur kan Alisa.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Alisa ini menarik perhatian peminat dan ramai yang ger4m dengan mulut banyak Alisa itu. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Bijaknya kecil-kecil lagi macam presentation thesis haha. Meh duduk dengan kakak meh. Ad0i ger4m lah comel sangat kenapa ni.. “

” Perlu ke cakap dengan penuh gaya tu Alisa, ee ger4m betul. Dengan kelip-kelip mata dia tu, mcm mne ek mak dia blh tahan ger4m, kalau Sy, dgn ku hipung2 mcm mangga.. “

” Mata tu mata tu, sambil cakap sambil kelip kelip mata. Alisa comel sangatlah, jangan cepat besar sangat tau. Nanti rindu nak tengok telatah Alisa.. “

” Facial expression dia, dengan angguk-angguknya dan dengan kelip kelip mata tu. Comel sangat , bijak pulak tu.. “

” Mimik muka tu main peranan, ee comel. Perlu ke cakap sambil kelip-kelip mata macam tu. ala comel sangat anak dar4 mommy ni.. “

” Her face expression, amb0i dengan mata mata tu. Ger4m betul tengok Alisa ni, mulut makin cerdik la Alisa. Apa comel sangat ni.. “

” Alah alah mata tu dengan muka bangganya ‘i pressed the button mommy ‘, ee ger4m. Cute dan cerdik Alisa ni.. “

” Amboi dengan mimik muka tu sekali, ee meng4da sangat Alisa haha. Sambil cakap mata pun main peranan ye Alisa haha.. “

Alahai Alisa, tak pernah tak comel si kecil ni. Mimik muka dengan mata tu memang buat ramai yang ger4m. Selepas ni, boleh lah main masak-masak dengan mommy ye Alisa. Semoga Alisa membesar dengan sihat selalu dan jadi chef hebat di dapur macam mommy okey.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alisa Aisyah 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..