” Amboi, gaya dia menjawab tu haaa. Semp0i hang Ecah.. ” – Netizen

Respon Aaisyah Dhia Rana Apabila Ditegur Oleh Ibunya, Rozita Che Wan Yang Sedang Belajar Sambil Melihat Handphone Buat Ramai Terhibur. Amboi Ecah, Win Sangat Jawapan Tu. Siap Dengan Gaya Lagi !!

Meninjau ke akaun Instagram Aaisyah Dhia Rana, satu video Aaisyah yang sedang belajar secara dalam talian dan membuat latihan telah dikongsikan. Aaisyah dilihat sedang melakukan latihan matematik.

Video yang berdurasi beberapa saat itu telah membuatkan ramai terhibur dengan gelagat Aaisyah apabila dia menjawab teguran ibunya, Rozita Che Wan. Che Ta telah menegur Aaisyah agar tidak menulis jawapan sesuka hati sebaliknya jawablah dengan betul.

Aaisyah yang sedang menulis sambil dalam masa yang sama melihat sesuatu di telefon pintar telah memberi respon yang sangat tidak dijangkakan. Aaisyah menyatakan dia menjawab menggunakan otak sambil jarinya menunjuk ke arah kepalanya.

Reaksi Aaisyah ini turut membuatkan ramai tertawa malah Che Ta juga terkej0t dengan jawapan yang diberikan oleh Aaisyah. Amboi Ecah, siap dengan gaya lagi ye. Selamba je Aaisyah menjawab dengan mummy yang gar4ng tu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah mendapat lebih 600 komen buat masa ini dan rata-ratanya memberi komen emoji ketawa. Antara komen-komen lain ialah :

” Suka tgk aisyah sebab english dia terr0r malay pun dia terr0r.. hahahaha dia jawab apa tak dengaq.. .bijak bijak ecah.. “

” Hahahaha pakai 0tak bukan pakai benda ni, mak ang nak k0yak mulut dh la aaisyah oii.. ad0ii bijak kemain mulut tu .. “

” Gar4ng mummy Aishah tapi best Che Ta didik anak2 dia hormat org.. Haha aisyah so bijak n cantik next m1ss Malaysia ni.. “

” Amb0iiii kemaihhh jawapan dia .. Hahahaha pkai 0tak btol jgak aisyah oyak Tu Sb loni ramai yg tak pakai 0tak main ikut sdp mulut nge tgn je.. “

” Bijak nye.. jawapan pun win. Mata besaq mcm muka ank saya haa haa tarikh lahir ank sy pun sama dgn Aisyah.. “

” Semp0i aisyah. Aunty sukA.. Idop ecah, meh join kelas ticer pulak.. Amboiii gaya dia menjawab tu haaa .. bijak hang ecah.. “

” Dia mcm ckp “Pakai 0taq bukan pakai benda ni” , Muke selamber dgn jari2 dia jwb kat mak dia… semp0i ecahh..”

Apa pun, Aaisyah dilihat sangat rajin kerana boleh menyiapkan kerja sekolah dengan sendiri dengan hanya dipantau oleh ibunya. Semoga Aaisyah Dhia Rana menjadi anak yang baik dan selalu mendengar kata ibubapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aaisyah Dhia Rana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..