” Fuhh, kita yang tengok pun rasa real.. ” – Netizen

Shahrol Shiro Kongsi Video Sedang Melayan Anaknya Bermain Game ‘ R0ller C0aster” Di Depan Televisyen. Seronok Melihat Sharol Melayan Anaknya. Part Duduk Dalam Bakul Tu Memang Comel !!

Sebelum ini pelakon Shahrol Shiro atau nama sebenarnya, Shahrol Azizie Azmi telah memenuhi keinginan anak-anaknya yang mahu berkhemah di hutan. Oleh itu, Shahrol telah memasang khemah di halaman rumah untuk merealisasikan impian anak-anaknya.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Shahrol, telah memuatnaik satu video yang memaparkan dia sedang melayan seorang anaknya sedang bermain permainan r0ller c0aster di paparan skrin televisyen di rumah.

Perkongsian video oleh Shahrol itu telah berjaya menarik perhatian ramai peminat. Hingga kini, video tersebut telah ditonton lebih 100 ribu dan ratusan komen daripada netizen sejak dimuatnaik ke akaun Instagram.

Ada peminat menyatakan bahawa menonton video permainan itu seperti real. Comel melihat gaya Shahrol melayan anaknya, lebih-lebih lagi Shahrol telah meletakkan anaknya di dalam sebuah bakul untuk merasakan seperti menaiki r0ller c0aster sebenar.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

D ruangan komen, ramai yang terhibur menonton perkongsian video oleh Shahrol itu. Antara komen-komen netizen adalah :

” Bestnyer, untung anak2 dapat ayah pun melayan apa yang nak main. Terbaik lah Shahrol.. “

” Aku pun ikut juga ke kiri ke kanan, haha rasa real tengok ni. Nasib anak yang teringin, kalau mak buy0ng yang teringin, habis lh hahaha.. “

” Pakai keta sorong pun sempoi juga Shahrol, haha boleh lah main time PKP ni, isi masa lapangg dengan anak2.. “

” Ishh kita yang tengok ni pun rasa real beb, semangat si ayah pun nak bagi anak rasa main betul-betul, haha.. “

” Game ni memang best, aku pun tumpang sekaki kalau keta sorong ada, haha seronok pula aku tengok video ni.. “

” Hihi sukanya dia, jer1t-jer1t. Mesti rasa macam betul-betul naik kan. Comel duduk dalam bakul tu.. “

” Best g1lerrrr, saya2 pun jer1t sekali ni. Satu je awak lupa Shahrol, letak kipas kat depan, lagi nampak real, hahaha.. “

Jelas nampak kegembiraan seorang anak, bahagia betul dapat main game dengan ayah yang setia melayan. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga Shahrol sentiasa bahagia bersama keluarga dan diberikan kesihatan yang baik sekeluarga.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Shahrol Shiro

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..