” Smart terlaj4k hero Abe Mus, dah besar sekarang.. ” – Netizen

Datuk Paduka Mustapha Kamal Kongsi Gambar Anak Bongsunya Yang Kini Sudah Berusia 15 Tahun. Handsome Dan Manis Orangnya, Seiras Wajah Ibunya !!

Meninjau ke akaun Instagram pelakon Datuk Paduka Mustapha Kamal, satu p0sting terbaru mengenai anak bongsunya telah mencur1 perhatian ramai. Mustapha telah memuatnaik gambar isterinya, Susan Manen bersama Naqli Qaddiem.

Naqli kini sudah berusia 15 tahun dan semakin meningkat remaja. Mustapha sangat jarang berkongsi gambar keluarganya di media sosial. Jika dikongsikan kebanyakannya adalah gambar-gambar lama.

Di ruangan kapsyen p0sting tersebut, Mustapha mendoakan agar anak bongsunya ini menjadi seorang anak yang soleh. Rata-rata juga netizen turut mengaminkan doa tersebut dan turut memberi doa yang baik-baik.

Jika diperhatikan, wajah Naqli banyak mewarisi wajah ibunya terutamanya pada bahagian mata. Gambar kedua ibu dan anak ini nampak seperti adik-beradik sahaja kerana Susan juga tidak dim4mah usia. Sentiasa awet muda.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Ramai memuji wajah handsome Naqli sehinggakan ada yang menyatakan seperti wajah pelakon Bollywood. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” How smart tlaj0k her0 Abe Mus. Insha Allah, Aamiin. Tingkatan brp doh.. Pewaris megah holding.. Insya Allah Amiin Allahuma Amiin.. “

” Aminn.. Handsome anak abang mus ni ikut ibu ayahnya.. Suka tengok keluarga abgMus.. semua cantik belaka.. “

Alhamdulillah.. dah besar dah anak abe Mus.. yang bungsu ni comel sangat kalau tersenyum lagi manis wajahnya.. “

” Ya Allah dah big guy.. Insyaallah mempunyai ibu bapa yg baik dan bersopan insyaAllah everything will be fine.. “

” InsyaAllah…. Hensem anak Abe Mus. Mesti manja niii.. msti rmai pmnat ni.. hensem mcm abah dia jgk.. Semoga menjadi anak yang soleh… “

” Hansemm… Dah besar skrg… Jumpa di rumah hjh fauziah jusoh johan setia klang.. masa tu alam kanak2 lagi… “

” Baru napok manis n hecem.. moga jd ank yg soleh bertanggungjawab berjaya dunia akhir4t.. Aamiin .. Hensem mcm her0 m0habbatein .jugal hasranj.. “

Ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Mustapha juga merupakan seorang yang handsome ketika zaman mudanya dulu. Kami di Berita Kopak juga mendoakan semoga Naqli Qaddiem menjadi anak yang soleh serta berjaya dalam hidup.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mustapha Kamal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..