” Beautiful likes a flower. Happy birthday to you.. ” – Netizen

Video Sambutan Hari Lahir Yang Ke 13 Pelakon Cilik Watak Munni Atau Shahida Dalam Filem Bajrangi Bhaijaan. Penampilan Terbaru Harshaali Malhotra Raih Perhatian Ramai. Wah Dah Besar Sekarang, Cantiknya Dia !!

Masih ingat kah watak Munni iaitu kanak-kanak yang bermas4lah pertuturan dalam filem Bajrangi Bhaijaan 2015 lakonan bersama dengan Salman Khan dan juga Kareena Kapoor. Pelakon kanak-kanak tersebut bernama Harshaali Malhotra, seorang pelakon dan model India.

Harshaali menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 13 tahun pada 3 Jun 2021. Meninjau ke laman Instagram milik Harshaali, telah dikongsikan video sambutan hari ulang tahun kelahirannya itu. Harshaali mengenakan dress labuh berwarna biru gelap, mengenakan tali pinggang berwarna putih, rambutnya disisir ke belakang nampak begitu cantik sekali.

Terdapat dua biji kek di hadapannya yang berbentuk love dan juga bulat. Harshaali memegang tukul pada kedua tangannya dan mengetuk-mengetuk seolah-olah sedang bermain drum. Wajah Harshaali nampak begitu gembira dan ceria sekali.

Hingga kini perkongsian itu telah meraih 70 ribu lebih tanda suka dan juga lebih seribu komen daripada peminatnya. Dalam post sebelumnya, Harshaali turut memuat naik videonya sedang bertepuk tangan tanda suka dengan kek yang berada di hadapannya.

Jom tonton video di bawah:

Lagi video sambutan hari ulang tahun kelahiran Harshaali:

Rata-rata peminatnya mengucapkan selamat hari ulang tahun kelahiran yang ke 13 tahun dan mendoakan kesejahteraan buat Harshaali. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

“ U look like a flower.. Very nice super cute..  Good video friend.. Happy birthday pretty..  Wishing you good health and everlasting joy.. Big fan of you.. “

“ Beautiful.. Sweetheart wish.. You Happy birthday to you.. Love you munni.. God bless you always beta.. Wish all the best.. Wish you long life.. “

“ Happy Birthday Harshaali.. Always healthy and always happy.. May waheguru ji bless you with all the happiness n success in life.. Too good vid I also like your sis.. “

“ Wish you a very happy birthday munni..  It’s your day have fun and enjoy cute girl.. May you have a nice day.. May God bless you.. “

“ Hi my sweety rowdy baby.. happy birthday 13.. Thank u you God.. My sweety rowdy baby.. Please so sorry you amazing pyar my feeling love u..

“ Happy Birthday Harshaali…Wishing you a day filled with happiness and a year filled with joy….Hope this special day brings all that u deserve.. “

“ Happy birthday Muni! Your age same with my son. My son birthday 1st September 2008.. Wish you a very Happy birthday Harshali.. Wish you all the best.. “

Selamat hari ulang tahun kelahiran yang ke 13 tahun buat Harshaali. Sekejap sahaja sudah enam tahun berlalu sejak pelancaran filem tersebut pada tahun 2015.  Harshaali pun sudah meningkat remaja dan makin bertambah cantik. Semoga Harshaali sukses dalam apa jua yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG harshaalimalhotra_03

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..