” Comel, mancung hidungnya dan rambut lebat.. ” – Netizen

Tajul Ariff Kongsi Gambar Wajah Anak Keduanya Yang Kini Sudah Berusia 1 Bulan. Alahai, Comel Sangat Dengan Kulit Putih Melep4k. Muka Macam Mommy Dia !!

Umum mengetahui penyanyi, Tajul Ariff baru sahaja menimang cahaya mata yang kedua yang merupakan seorang bayi lelaki. Bayi seberat 3 kilogram ini dilahirkan pada 6 Mei 2021 yang lepas secara normal.

Meninjau ke akaun Instagram, Tajul telah berkongsi wajah anak keduanya ini selepas sebulan dia dilahirkan. Anak kedua Tajul ini diberi nama Adrian Rifqy dan kini beratnya sudah mencecah 4 kilogram dan semakin m0ntel.

Pasangan ini turut mewujudkan akaun Instagram buat Adrian dengan nama adrianfifqy dan turut dikongsikan di ruangan kapsyen p0sting tersebut. Wajah comel Adrian turut meraih perhatian peminat Tajul.

Ada yang menyatakan wajah Adrian seiras ibunya, Nurul Shamieza Eddie dan ada juga yang menyatakan wajah Adrian seiras kakaknya, Adriana Carissa. Comel sangat Adrian dengan rambut lebat dan hidung mancung.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini telah mendapat lebih 4 ribu likes buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comeyyy, semoga menjadi anak yang soleh.. tahniah tajul dan isteri.. semoga membesar dengan sihat ye sayang.. “

” Assalamualaikum adrian.. ee shomel nye dyee.. nama sama dgn anak aunty adrian reyqal.. Tomeiiii . Muka tajul yg kak ica.. “

” Alhamdullilah, comel sangat..  handsome boy macam oppa.. betul betul c0py muka mommy .. macam muka kakak carissa pun ada.. “

” Alhamdulillah tahniah syg.. subhanallah , comell gebu .. smoga mnjadi penyejuk mata mommy, daddy and kakak carissa yee.. “

” Comelnyaa semoga menjadi ank yg baik Aamiin.. lebat rambutnya.. handsome, membesar dengan sihat ye.. “

” Tahniah Tajul. semoga abang Adrian Rifqy menjadi anak yang soleh menjaga kakak carissa dan ibubapa… aamiin.. comel nya nama pun nak dekat dgn akk dya adriana, adrian…

” Comey mcm ica dan tajul.. rambut ank hitam bersinar.. mancung hidungnya.. putih melep4k.. b4mb4mnya.. hai adik, semoga jadi anak soleh.. “

Selain itu, wajah Adrian juga turut dikongsikan di akaun instagram isteri Tajul. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Adrian Rifqi membesar dengan sihat, menjadi anak yang baik serta anak yang soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tajul Official

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..