” Alala bukan main pandai main nyor0k-nyor0k Fatima.. ” – Netizen

Video Nur Fatima Aisya Bermain ‘Sor0k-Sor0k’ Bersama Fattah Amin. Ee Comelnya, Muat-Muat Je Dalam Bakul Tu. Bila Daddy Jaga Fatima, Ni Lah Jadinya, Haha !!

Kehadiran si kecil, Nur Fatima Aisya membawa kegembiraan kepada pasangan Fattah Amin dan Fazura. Malah sejak wajah Fatima sejak diperkenalkan, Fatima sering menjadi perhatian media dan para peminat.

Meninjau akaun Instagram Fattzuralovelife, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Fatima ketika bersama daddynya, Fattah. Pada ruangan kapsyennya pula, Fattah menulis dengan hashtag memberitahu Fatima buat hal dan sudah pandai main ny0rok-ny0rok.

Kedengaran dalam video ini, suara Fattah sedang memanggil-manggil nama Fatima. Rupanya Fatima berada di dalam sebuah bakul. Ketika Fattah mengangkat bakul tersebut, tersemb0l muka Fatima yang comel.

Wah sudah pandai main meny0rok-meny0rok ye Fatima. Ger4m je tengok bakul bergerak-gerak tu. Reaksi wajah dengan mata bulat Fatima tu cute betul. Makin besar makin banyak akal Fatima kesayangan mommy dan daddy ni.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Fatima ini mendapat perhatian daripada peminat. Sehingga kini sudah 17 ribu tanda suka diberikan oleh peminat. Antara komen-komen mereka :

” Pandai main sembuny1 sembuny1 lah. Comel Fatimah muka kant0i tu. Dah banyak akal ek Fatima.. “

” Cak, tu dia Fatima. Alala kemain pandai main nyorok-nyor0k ye. So comel la Fatima ni, mata dia tu ger4m tengok.. “

” Alolor sembuny1 ke Fatima haha. Rindu la kat Fatima. Alhamdulillah, sihat sihat dia ya. Dah tak mony0k macam aritu.. “

” Bulatnya mata dia, comel la Fatima ni. Dia macam confused je haha. Daddy yang letak bakul tu kan hehe. Belanja la senyum sikit Fatima.. “

” So cute lah, masya Allah. Nampak dah dia haha, dah tak boleh nyor0k la Fatima, daddy dah tahu Fatima dekat mana.. “

” Fatima ke daddy buat hal ni haha. Fatima confuse asal daddy tut0p dia dengan bakul. Baby umur Fatima ini lah mainannya. Bila daddy jaga Fatima, macam-macam hal ye hehe.. “

” Caught you Fatima haha, alolo ajak main cak-cak pulak dia. Comelnya lah, mata bulat tu ger4m betul tengok. Banyak akal lepas dem4m eh.. “

Ramai peminat yang terhibur melihat telatah Fatima ini. Selepas ini apa lagi lah agaknya telatah bud4k comel ni. Nampaknya Fatima sudah semb0h dari dem4mnya tempoh hari. Semoga Fatima membesar dengan sihat selalu dan jadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, IG Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..