” Sedap suara Iman, macam suara artis Indonesia.. ” – Netizen

Iman Suhana ‘Payung’ Video Menyanyi Sambil Bermain Ukulele Raih Pujian Peminat. Wah Boleh Tahan Suara Iman Ni, Merdu Juga Yer. Mana Tahu Boleh Jadi Penyanyi Pula Lepas Ni !!

Nama pendatang baru, Iman Suhana semakin dikenali ramai. Lakonan terbarunya dalam drama Sabarlah Duhai Hati membawakan watak Nadia mendapat pujian peminat. Iman yang bertubuh kecil molek ini juga nampak seperti anak remaja sedangkan sudah bergelar ibu.

Iman sangat aktif di laman sosial Instagram dalam berkongsikan perihal lakonannya dan juga cerita tentang diri Iman sendiri. Meninjau akaun Instagram Iman, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan Iman menyanyi.

Iman yang ada kebolehan bermain ukulele ini memetik tali ukulelenya dan mendendangkan lagu nyanyian asal Yuna, Terukir Di Bintang. Suara Iman yang sedap dan merdu ini pastinya mendapat perhatian peminat.

Sehingga kini, video perkongsian oleh Iman ini sudahpun ditonton sebanyak 53 ribu tontonan daripada peminat. Siapa sangka, Iman rupanya ada bakat dalam bidang nyanyian. Seloroh Iman di kapsyennya andai kata ada yang kedengaran sumb4ng, peminat diminta memejamkan mata.

Jom tonton video di bawah :

Iman juga berkongsikan video throwback yang dirakam beberapa tahun lalu. Memang dari dulu lagi sudah ada minat menyanyi Iman ni. Dengan penampilan berambut panjang dan berwarna hitam sebegini membuatkan Iman nampak ayu.

Jom tonton video di bawah :

Suara Iman menyanyi ini meraih perhatian daripada peminat. Ramai yang memuji suaranya dan antara komen-komen peminat :

” Dah la comel, pastu pandai menyanyi, pastu suara pulak sedap. Ishh memang minat la dekat Iman ni. Serba boleh sangat tuannya.. “

” Sedap-sedap, nak kata sumb4ng takde sumb4ng pun. Terbaiklah Iman, cenggini haa. Nyanyi untuk Nazim ke tu haha.. “

” Sedap suara, kak Iman tak pernah mengecew4kan. Semuanya pandai, good job. Ni baru la artis versatile orang panggil.. “

” Sedap suara Iman macam suara artis Indonesia. Bestnya ada yang nyanyikan untuk kita sebelum tidur. Lena tidurku malam ni hehe.. “

” Sedaplah suara Iman, boleh perg1 jauh ni. So talented, amazing sangat dia. Gar4ng g4rang pun tapi pandai menyanyi, not bad.. “

” Sedap suara Iman, best mantap persembahannya kena dengan lagu. Terbaik 10 bintang saya bagi pada suara Iman.. “

” Sedapnya suara dah la comel dan cantik. Halwa telinga yang menenangkan, serba boleh Iman ni. Time bercakap pun suara dah sedap.. “

Merdu juga suara Iman dan peminat pun suka mendengarnya. Ada cara dan lenggoknya yang tersendiri. Mana tahu pada masa akan datang, Iman boleh mengembangkan bakat nyanyiannya pula, iye tak. Apa pun, stay safe Iman dan semoga success selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Iman Suhana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..